Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@10:15:17 GMT

۱۴ دستگاه نمونه دولتی از سوی روحانی تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۴۶۶۵

به‌ گزارش ‌الف، صبح امروز (شنبه‌) در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، از ۱۴ دستگاه برتر دولتی تقدیر به عمل آمد.

در بخش ملی و در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی‌ نیروهای مسلح، فناوری و ارتباطات و اطلاعات و نیرو به عنوان دستگاه منتخب، انتخاب شدند که سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و وزرای ارتباطات و نیرو به نمایندگی از این وزارت‌خانه‌ها سوی رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت توانیر، سازمان سنجش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی(ایمیدرو) نیز در بخش برگزیدگان دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه‌ها در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شدند و آرش کردی، ابراهیم خدایی و مهدی کرباسیان روسای این دستگاه‌ها آنها با دریافت تندیس و لوح تقدیر از روحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بعد شاخص‌های عمومی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب نیز به نمایندگی از دستگاه‌های متبوع خود در مراسم امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان امور اراضی کشور در بخش شاخص‌های اختصاصی به عنوان نمایندگان دستگاه‌های برگزیده از رئیس‌جمهوری لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در بخش اصلاح ساختار سازمانی مورد تقدیر رییس جمهوری قرار گرفتند.

روسای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان بنادر و دریانوردی نیز در بخش توسعه دولت الکترونیک از سوی حسن روحانی تقدیر شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمودی، رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها