Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت‌طلب با همکاری و هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های مرتبط مانند اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و نیروی انتظامی تا ۱۵ مهر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: استفاده حداکثری از ظرفیت اتحادیه‌ها و ناظران افتخاری در روز‌های اجرای طرح‌های نظارتی و انجام بازرسی و نظارت، مبارزه با عرضه کالای قاچاق با رویکرد حمایت از تولید داخل از جمله برنامه‌های این معاونت است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآوری کرد: کنترل حراج‌ها، شناسایی مراکز بدون پروانه تولید، ممانعت از فروش اجباری اقلام نوشت افزار، نظارت بر رعایت درج قیمت مصرف کننده، رعایت درصد سود مجاز و جلوگیری از عرضه اقلام نوشت افزار تقلبی از جمله اقدام‌های ناظران و بازرسان در این طرح است.

عطاپور با اشاره به دریافت و رسیدگی به موقع گزارش‌ها و شکایات مردمی و انجام گشت‌های بازرسی با مراجع نظارتی در هنگام اجرای این طرح ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و درج نکردن قیمت مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت استان اعلام کنند تا در سریعترین زمان رسیدگی شود.

حدود ۷۰۰ هزار دانش آموز در ۵ هزار و ۲۰۰ مدرسه با ۳۳ هزار کلاس درس در آذربایجان شرقی به مدرسه می‌روند. 

 

انتهای پیام/ش

وجود ۷۰۰ هزار دانش آموز درآذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی