Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:12:31 GMT

استخدام در کارخانه بارز باید مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۴۸۷۵

استخدام در کارخانه بارز باید مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد مرادی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه لاستیک بارز کردستان اظهار داشت: به نظر می رسد بیشتر نیروی استخدام شده در این کارخانه غیر بومی است و با توجه به اینکه این کارخانه متعلق به این استان است، باید نحوه استخدام و به کارگیری نیروی کاری مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد.

وی ضمن نگرانی شدید از عدم جذب جوانان فارغ التحصیل دانشگاه و بیکار شهرستان های قروه و دهگلان، افزود: من به عنوان وکیل مردم دو شهرستان حامل خواسته و پیام آنان هستم که چرا کارخانه لاستیک بارز در زمین دهگلان احداث شده اما از نیروی بیکار شهرستان بکارگیری نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه در هر ثانیه ۵۰ لیتر آب زیر زمینی منطقه هدر می رود، ما از این مشکلات چشم پوشی کرده ایم که حداقل از نیروی بومی منطقه استفاده شود اما اینگونه نیست.

مرادی در ادامه یادآور شد: من از کارخانه لاستیک بارز درخواست جذب بستگان خودم را ندارم بلکه درخواست من برای جذب افراد بیکار دو شهرستان قروه و دهگلان است که مردم به شدت ناراضی هستند و اگر این وضعیت ادامه یابد به ضرر کارخانه است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم از مسئولان کارخانه لاستیک بارز گله مند هستند، گفت: افرادی که به مدیر کارخانه مشورت می دهند مشورت درستی نمی دهند.

 نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط بسیار سخت جذب نیرو در این کاخانه افزود: دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد در این کارخانه جذب نشده که این دلیل بر سخت بوده شرایط است و اگر خواهان کمک هستید باید حداقل در فاز دوم جذب نیرو از این دو شهرستان صورت گیرد.

مرادی در پایان اظهار داشت: من برای اتمام حجت آمده ام که اگر از نیروی بیکار دو شهرستان جذب نشود از طریق وزارتخانه دستور تحقیق و تفحص برای کارخانه در خصوص نحوه استخدام نیرو خواهم گرفت که چرا نیروی بومی بسیار کم جذب شده و اکثر نیروی شاغل کارخانه غیر بومی هستند.

کد خبر 4396810

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد مرادی لاستیک اتومبیل مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف عید غدیر خم ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد

 فرزاد حسنی گفت: محور دهگلان_ موچش یکی از محور‌های حادثه خیز است که سالانه شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر هستیم و به منظور ایمن سازی، پروژه تعریض این مسیر از سال گذشته کلید خورد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کلنگ زنی اجرای پروژه آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: به دلیل شرایط جوی در زمستان، بخشی از کار انجام و اجرای بقیه کار به فصل کاری ۱۴۰۳ موکول شد.

وی ادامه داد: پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد_ موچش در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صمت کردستان در ۵ فاز تعریف شده که عملیات اجرایی فاز اول آن به طول۵.۶ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

حسنی با بیان اینکه برای اجرای فاز اول این پروژه ۶٠ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، افزود: با اجرای این پروژه ۶.۵ متر به عرض محور اضافه می‌شود و مشخصات محور از راه فرعی به راه اصلی عریض ارتقاء می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان خاطر نشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، فاز اول آن آبان ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد