Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به صدور حکم تخریب روستای خان احمر فلسطین توسط رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از رژیم صهیونیستی خواست در حکم تخریب روستای فلسطینی خان احمر در شرق قدس اشغالی تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدریکا موگرینی تاکید کرد که پیامدهای تخریب روستای خان احمر و ساخت و ساز برای یهودیان به جای آن، موجب آواره و بی‌سرپناه شدن ساکنان این منطقه به ویژه کودکان خواهد شد و به تلاش‌ها برای تحقق صلح طبق راهکار تشکیل دو کشور نیز ضربه می‌زند.

موگرینی خاطرنشان کرد که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درخواست تجدیدنظر ساکنان روستای خان احمر در حکم اعلام شده را نپذیرفته است و به این رژیم اجازه داده است تا طبق برنامه تخریب روستای مذکور را پیش ببرد.

کد خبر 4396900

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا خان احمر رژیم صهیونیستی فدریکا موگرینی فلسطین مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا سوریه روسیه عراق ایران رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ افغانستان ترکیه عربستان سعودی ادلب جنگ 2015 یمن سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پترا دی سوتر، معاون نخست‌وزیر بلژیک گفت که کشورش ابتکار عمل را برای بازنگری در توافقنامه‌ای که به رژیم صهیونیستی امتیازات تجاری در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد، در دست خواهد داشت.

دی سوتر، از طریق پستی در شبکه ایکس، اعلام کرد که بلژیک ابتکار بازنگری در توافقنامه ارتباط بین اتحادیه اروپا و اسرائیل را رهبری خواهد کرد و خواستار اعمال عوارض گمرکی بر محصولات شهرک‌های یهودی‌نشین شده است.

دو سوتر همچنین تایید کرد که کشورش حامی قطعنامه سازمان ملل در حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل خواهد بود.

اسپانیا و ایرلند نیز خواستار بازنگری فوری در توافق تجاری شده‌اند که به اسرائیل امتیازات زیادی در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست