Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:06:05 GMT

سوقصد به جان سیاه جامگانی ها و سرمربی شان!

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۴۸۸۹

بازی دو تیم سیاه جامگان خراسان و قشقایی شیراز در اوج حاشیه ممکن به سود شاگردان ابراهیم طالبی در قشقایی به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه ،و در یکی از پرحاشیه ترین دیدار های هفته سیاه جامگان خراسان میزبان قشقایی شیراز بود؛ شاگردان حمید زوهانی که در هفته های گذشته با دلهره انحلال و یا عدم صدور کارت بازیکنان، دست و پنجه نرم می کردند توانستند با فرار الیاس صالحی به قلب دفاع قشقایی صاحب یک ضربه پنالتی شوند و حسین بادامکی توانست اولین گل سیاه جامگانی در روز بازگشت به ورزشگاه پرخاطره تختی را رقم بزند؛ پس از گل، صالحی مصدوم شد و ضیغمی جای او را گرفت و با حضور ضیغمی، عطش گلزنی شاگردان زوهانی به مرور زمان کاسته شد اما آنها علی رغم چند فرصت ایده آل گلزنی برای قشقایی توانستند با پیروزی به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با شروع نیمه دوم فشار روی دروازه سیاه جامگان افزایش یافت تا اینکه شاگردان طالبی توانستند روی ارسال کرنر توسط سیاهپور به گل اول خود برسند؛ پس از گل بازی کاملا در اختیار شیرازی ها قرار گرفت و بهروز افشار مدافع باتجربه سیاه جامگانی با دو اشتباه و خطای بچگانه و البته سختگیری داور مسابقه از میدان اخراج شد تا کار بیش از پیش برای شاگردان زوهانی دشوار بشود. پس از اخراج افشار، شیرازی ها توانستند با تداوم فشار خود به گل دو برسند و کار عملا برای شاگردان زوهانی به پایان برسد.

 

پس از گل دوم، حملات قشقایی ادامه داشت و روی یک ضدحمله نزدیک بود گل سوم هم به ثمر برسد که علیرضا جلیلی مدافع باتجربه سیاه جامگان با خطای خود کارت قرمز را به جان خرید تا گل سوم برای قشقایی به ثمر نرسد؛ بازی با حساب دو بر یک به سود شیرازی ها به پایان رسید اما پایان بازی آغاز حواشی بود. لیدرهای سیاه جامگان که د از مخالفان سرسخت حمید زوهانی سرمربی کنونی سیاه جامگان بودند پس از پایان بازی به سمت کادرفنی سیاه جامگان و رختکن این تیم یورش بردند و با انواع و اقسام فحاشی و حتی با چاقو به دنبال سوقصد به سرمربی جوان سیاه جامگان بودند.

 

 

با ورود نیروهای امنیتی و صحبت کردن بازیکنان بزرگتر این تیم نظیر بادامکی و ابراهیمی پس از دو ساعت زندانی شدن در رختکن، عوامل باشگاه سیاه جامگان از ورزشگاه خارج شدند؛ حال از مشهد خبر می رسد صبح امروز  جلسه ای ویژه در خصوص ادامه راه باشگاه سیاه جامگان تشکیل می شود و پیش بینی ها حاکی از انحلال این باشگاه خراسانی است. 


 این اولین تجربه زوهانی روی نیمکت سیاه جامگان بود و به نظر می رسد زودتر از آنچه تصور می شد هواداران سیاه جامگان بر علیه کادرفنی جدید جبهه گیری کردند و باید منتظر ماند و دید سرنوشت این تیم پرحاشیه فوتبال، چه خواهد بود و انحلال گزینه پیش روی آنهاست یا خود را برای دیدار هفته آینده در انزلی آماده خواهند کرد؟

 

 

(عکس ها از: محمدصادق طبرسی)

دسته یک سیاه جامگان(مشهد)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک سیاه جامگان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی