Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@10:58:28 GMT

بهترین‌های دنیا هم مقابل ژابی آلونسو کم می‌آورند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۴۹۲۹

بهترین‌های دنیا هم مقابل ژابی آلونسو کم می‌آورند

رکنا: نبی کیتا، ستاره‌ی این روزهای لیورپول و ستاره‌ی سابق لایپزیش فاش کرد که رویارویی با ژابی آلونسو در بازی‌های تیمش مقابل بایرن مونیخ برای او چقدر دشوار بوده است.

نبی کیتا که این روزها به یکی از ستاره‌های مهم باشگاه لیورپول تبدیل شده در دو فصل حضور در بوندس‌لیگا که با پیراهن لایپزیش به میدان می‌رفت، به خصوص در فصل اول حضورش، از طرف اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان آلمانی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های بوندس‌لیگا شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیتا به خصوص در فصل اول حضورش در لایپزیش که این تیم بعد از بایرن مونیخ مقام دوم لیگ را بدست آورد فوق‌‌العاده درخشان بود. کیتا در اولین فصل حضورش در لایپزیش هشت گل به ثمر رساند و هشت پاس گل داد تا مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گیرد. یورگن کلوپ از همان روزها به شدت به دنبال جذب این هافبک فوق‌العاده‌ی لایپزیش بود و در نهایت به هدف خود رسید.

مجله‌ی اشپورت‌بیلد به نقل از وبسایت باشگاه لیورپول، مصاحبه‌ی کیتا با این سایت را پوشش داده. نبی کیتا می‌گوید در روزهای حضور در بوندس‌لیگا روزهای خوبی داشته اما در عین حال نام فوتبالیستی که در آلمان، دوست داشته هر چه کمتر در مقابلش بازی کند را هم فاش کرده. او کسی نیست جز ژابی آلونسو بازیکن بایرن مونیخ.

کیتا در مصاحبه‌ی خود گفت:" وقتی در مقابل بایرن بازی می‌کردیم ژابی آلونسو همیشه برای من دردسر درست می‌کرد. او فوق‌العاده باتجربه بود و مرا به زحمت می‌انداخت. مطمئن باشید بهترین بازیکنان دنیا هم در مقابل ژابی آلونسو به دردسر می‌افتند. طوری که او شکل و شمایل بازی‌اش را عوض می‌کند باعث می‌شود حریفش دائم نیاز به دویدن داشته باشد. در عین حال آلونسو فوق‌العاده باهوش است"

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شنیع زن جوان با 5 عضو شورای شهر بابل! / امام جمعه چه گفت ؟! + سند

آخرین خبر از اولین اعدامی مفسد اقتصادی معروف!

زیباترین دختر شهر عروس پنهان بود !

حمله عرب ها به لنج ایرانی در خلیج فارس / ملوان بوشهری کشته شد + عکس

اقدام شوم تازه داماد با دستور برادرعروس! + عکس و گفتگو

همخوابی زن تهرانی با داماد قبل ازدواج اوبا دخترش

خودکشی لیلای 16 ساله در ویلای مجردی متین 37 ساله!

تجاوز به یک دختر  توسط 5 پسر که فیلم غیر اخلاقی دیدند!

راز جسد تکه تکه شده دخترانه در کیسه زباله+عکس

زن خائن دوستانش را به اتاق خلوت شوهرش فرستاد! / طلاق می خواهم

100سال زندان برای شکنجه گران مرد طلافروش سنندجی + عکس

اقدام شنیع پسرجوان با دختری خاص در خانه مجردی!

طلاق یک زن که نام شوهرش را در موبایل خون آشام سیو کرده بود!

وحشتناکترین رجزخوانی یک شرور در اینستاگرام + فیلم 16+

دختر جوان فقط خانه های مجردی تهرانی ها را می شناخت!

بلای وحشتناک بر سر خانم بازیگر در حمام هتل!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازی بایرن مونیخ گل ستاره دنیا عکس دختر زندگی فیلم طعمه زن تماس دختر جوان پدر زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال همکاری رئال مادرید با ژابی آلونسو برای دوران پسا آنچلوتی

رئال مادرید - ژابی آلونسو؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!

طرفداری | روز گذشته اعلام شد با وجود علاقه شدید لیورپول و بایرن مونیخ، ژابی آلونسو تمایلی به جدایی از بایرلورکوزن ندارد و او دست کم برای یک سال دیگر در جمع شیرهای فوتبال آلمان باقی خواهد ماند. قرارداد آلونسو با لورکوزن تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز صحبتی از تمدید آن به میان نیامده است.

اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!

به گزارش ESPN، احتمال اینکه ژابی آلونسو پس از قطع همکاری با بایرلورکوزن هدایت رئال مادرید را به عهده بگیرد، زیاد است. کارلو آنچلوتی تا سال 2026 با رئال مادرید قرارداد دارد و تمام خبرها از حضور قطعی این سرمربی روی نیمکت کهکشانی‌ها برای فصل آینده حکایت دارند. در صورتی که کارلتو بخواهد چه در پایان قراردادش و چه زوتر از رئال مادرید جدا شود، سران این باشگاه به طور جدی برای بازگرداندن ژابی آلونسو به سانتیاگو برنابئو این بار در قامت مربی اقدام خواهند کرد. آلونسو حدفاصل سال‌های 2009 تا 2014 برای رئال مادرید توپ می‌زد و طی 236 بازی برای این تیم، آمار 6 گل و 31 پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • اف سی بایرن: زیدان، ناگلزمان و رانگنیک!
  • احتمال همکاری رئال مادرید با ژابی آلونسو برای دوران پسا آنچلوتی
  • برخلاف لیورپول، بایرن مونیخ همچنان به استخدام ژابی آلونسو امیدوار است
  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • آب پاکی پدرخوانده روی دست بایرن: ژابی نمی‌آید!‏
  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو