Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری همایش روستاهای دوستدار کتاب به میزبانی روستای اسفیدان؛ از چهار طاقچه تخصصی کتاب رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در نخستین همایش استانی «روستاهای دوستدار کتاب» که عصر  پنج شنبه پانزدهم شهریور ماه و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و جمعی از مدیران فعال کانون های فرهنگی و هنری در محل مسجد جامع روستای اسفیدان برگزار شد، علاوه بر تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «انسان 250 ساله»، از چهار طاقچه تخصصی تعزیه، شعر، تولید و کارآفرینی هم رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

همچنین در این مراسم، احکام مدیران هشت باشگاه کتابخوانی که به نام یکی از مفاخر روستای اسفیدان از جمله باشگاه کتابخوانی شیخ محمد ولی رضایی، محمدعلی پروانلو، حسن علی محقق، شیخ ابوالحسن هدایتی، شیخ محمدرضا مفیدی، شیخ لطفعلی محزون، شیخ محمدرضا ربانی و شیخ ابراهیم رضایی مقدم مزین است به ترتیب به صمد ایزانلو، حمید رحیمی، محسن علی ترکانلو، ابولحسن ترکانلو، طیبه اسفیدانی، ربابه حلیمی، زهرا ایزانلو و عصمت رجبی اعطا شد.

 

بر اساس این خبر، معرفی طرح «یک زنگ با کتاب» که در مدرسه تازه ساخت روستای اسفیدان اجرایی می شود از دیگر برنامه های این همایش بود که در قالب این طرح، معلمان هفته ای یک زنگ را به مطالعه و معرفی کتاب های غیردرسی اختصاص می دهند و هفته ای یک بار نیز در صبحگاه مدرسه، کتاب های مفید برای دانش آموزان معرفی می شود.

 

 

همچنین در این مراسم از فاطمه ایرجی، محمدمصطفی ایرجی، ربابه حلیمی، فاطمه نساء رحیمی، فاطمه ایزانلو، مریم حمیدی و محمدرضا ایزانلو به عنوان برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «انسان 250 ساله» با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور هرمزگان خبرگزاری شبستان پیرغلامان حسینی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد سیدعباس صالحی ماه محرم روستای اسفیدان دوستدار کتاب مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است

محمد رضاخانی شامگاه دیشب در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان زنجان گفت: این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در بخش‌های مختلف با محوریت امام رضا (ع) و امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر بخش‌هایی همچون دست سازه، شعر، هنرهای دیجیتال نیز به این جشنواره اضافه شده‌ است، افزود: کتابخانه‌های عمومی سطح استان در برگزاری جشنواره نقش داشته و روزهایی را به برگزاری رویدادهای خاص از قبیل دوره خوشنویسی متون دینی، آموزش شعر و داستان رضوی اختصاص دادند.

رضاخانی عنوان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در جشنواره قصه‌گویی رضوی در استان زنجان دانش آموزان در دوره‌های ابتدایی و راهنمایی هستند و امید است با همت مسئولان شاهد حضور و مشارکت همه پایه‌های تحصیلی در این جشنواره باشیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی ایجاد شناخت و معرفت کامل قلبی از امام رضا (ع) است و برگزاری چنین جشنواره‌هایی یکی از راه‌های ایجاد شناخت و معرفت قلبی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره قصه‌گویی رضوی نیز شروع به کار کرده است، بیان کرد: در دوازدهمین دوره جشنواره قصه‌گویی رضوی ۱۲۴ نفر از استان زنجان برگزیده شدند که از این تعداد چهار نفر برگزیده ملی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • «رویای آمریکایی» و چند کتاب دیگر
  • سایبان کتابخوانی دیار دانایی فارس تا روستاهای لار گسترده شد
  • گشایش چهارمین مرکز فرهنگی ترویج کتابخوانی «دیار دانایی» در روستای سایبان 
  • گشایش چهارمین مرکز فرهنگی ترویج کتابخوانی "دیار دانایی" در روستای سایبان
  • توزیع هفت‌هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی
  • تجلیل از برتین های جشنواره کتابخوانی رضوی در یاسوج
  • مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا» فراخوان داد
  • پویش کتابخوانی «به رنگ خدا» در کرمان
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • فراخوان مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا»