Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ۱۸شهریور در پلدختر برگزار می‌شود. ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ استانها لرستان نظرات

سرهنگ‌ محمد محمودوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص)2 با حضور دو گردان بیت‌المقدس و 20گروه جهادی در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه این رزمایش در جهت نشان دادن آمادگی نیروهای بسیجی برگزار می‌شود افزود: بسیج در سه مرحله رزمایش توان خود را به نمایش می‌گذارد که در 18 شهریورماه اولین مرحله رزمایش برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد: همچنین در هفته دفاع مقدس در مرکز استان اجتماع بزرگ بسیجیان لرستان و یک مرحله نیز با عنوان رزمایش خدمت در اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای اجرای برنامه‌های بسیج بیان کرد: امیدواریم ادارات برای رزمایش با آزادسازی نیروهای بسیجی خود و مشارکت در اجرای برنامه‌های رزمایش شاهد برگزاری شایسته این برنامه در شهرستان باشیم.

انتهای پیام / ع

R41450/P1494/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

این رزمایش در دو بخش شامل «مانور با هدف آرایش گرفتن واحدهای نظامی و تغییر به فاز ضدحمله پس از صدور فرمان از سوی سامانه هشدار بحران هسته‌ای(Hwasanpalryong) و همچنین مانور کار کردن با سیستم فرماندهی ضد حمله هسته‌ای » برگزار شد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

هدف اصلی این رزمایش نمایش قابلیت اطمینان، برتری، قدرت و ابزارهای متنوع هسته‌ای کره شمالی و تقویت قوای هسته‌ای این کشور هم از حیث کیفیت و هم از لحاظ کمیت اعلام شده است.

به نوشته KCNA، این رزمایش که «ماشه‌ هسته‌ای» نام دارد، «هشدار روشن به دشمنان است زیرا همزمان با مقطعی انجام شد که دشمنان با اقدامات به شدت تحریک‌آمیز و خصمانه، هیاهوی نظامی علیه کره شمالی به‌راه انداخته‌اند.»

کد خبر 6086267

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد