Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:58:33 GMT

اعزام بیش از ۹۰۰ مبلغ به سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۵۴۳۱

اعزام بیش از ۹۰۰ مبلغ به سیستان و بلوچستان

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از اعزام بیش از ۹۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات به این استان در ایام محرم و صفر خبر داد.

‌به گزارش ایسنا- ‌حجت الاسلام عیسی بزمانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: برنامه‌های محرم امسال با محوریت مصوبه ۶۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود که غنا بخشی و محتوا بخشی به فرهنگ عاشورا است که جامعه گره خورده با عاشورا باید پیام و محتوای محرم و عاشورا را به نحو احسن تبیین کنند و در واقع عمده ترین هدف غنا‌بخشی به این محافل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: مقابله با آسیب هایی است که به این مراسم نزدیک است نیز از دیگر برنامه هاست که برنامه ها نباید با حقوق شهروندی تضاد داشته باشد و کسانی که اقدام به ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در درون شهر می‌کنند، باید توجه ویژه ای به حقوق شهروندی داشته باشند.

بزمانی افزود: در این راستا برای گروه‌های خدمت‌گزار دوره ها و کلاس های مختلفی برگزار شده، به گونه‌ای که برای سیستان در شهرستان هیرمند و زابل دو کارگاه تخصصی برای مسئولین هیات مذهبی و مداحان به صورت جداگانه اجرا کردیم و در مرکز استان هم ۳ برنامه پیش بینی کرده ایم که دو برنامه اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزاری همایش عرفان عاشورایی و کارگاه تخصصی ویژه مداحان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد‌.

وی گفت: برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ نیز در ۴ شهرستان زابل زاهدان ایرانشهر و دلگان ویژه مبلغان نیز از دیگر برنامه های این ایام است‌.

وی بیان کرد: محورهای این حوزه تبیین فرهنگ عاشورایی مقابله با آسیب ها نقش آفرینی مبلغین است و امسال از ظرفیت محرم برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سال انقلاب بهره لازم برده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری در بیش از هزار نقطه از سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: در بیش از ۴۰ نقطه از شهرستان های استان تجمعات عاشورایی خواهیم داشت که از شب پنجم محرم آغاز و تا روز عاشورا و تاسوعا ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: محوریت تجمعات در روزهای تاسوعا و عاشورا و اولین جمعه ماه محرم خواهد بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مبلغ دینی منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران