Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@11:19:36 GMT

واکنش رئیس پلیس تهران به کمین ماموران راهور

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۵۶۱۳

واکنش رئیس پلیس تهران به کمین ماموران راهور

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در واکنش به موضوع کمین کردن برخی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای جریمه کردن خودروهای متخلف اظهار کرد:‌ هرگونه کمین در تهران که من فرمانده آن هستم از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ممنوع است.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: بر اساس تاکیدات انجام شده، حضور ماموران پلیس راهور در معابر باید آنقدر علنی و حتی با چراغ‌های گردان روشن باشد که اگر راننده‌ای قصد تخلف را داشت، با دیدن ماموران پلیس از ارتکاب هرگونه تخلف رانندگی منصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این موضوع یک تدبیر و دستور است و ما به هیچ عنوان اجازه چنین اقدامی را به ماموران پلیس راهور تهران بزرگ نمی‌دهیم.

پیش از این برخی گزارشات از کمین کردن ماموران پلیس راهور در اقصی نقاط کشور منتشر شده بود که برای ثبت تخلف رانندگان خودروهای متخلف و یا توقیف کردن موتورسیکلت‌ها، در نقاطی کور و خارج از دید رانندگان کمین می‌کنند و در بزنگاهی که بیشتر حالت مچ‌گیری داشته، اقدام به متوقف کردن خودروها و موتورسیکلت‌ها می‌کنند؛ اقدامی غیرقانونی که انتقادات بسیاری از شهروندان را به همراه داشته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

مهر در خبری نوشت: وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند