Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@03:36:24 GMT

تیم‌های ملی روپایی و هنرهای نمایشی را تشکیل می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۵۶۵۷

تیم‌های ملی روپایی و هنرهای نمایشی را تشکیل می‌دهیم

رئیس کمیته روپایی گفت: در نظر داریم تا تیم‌های ملی روپایی و هنرهای نمایشی(فری استایل) را جهت حضور در رقابت‌های جهانی تشکیل دهیم.

مهدی حب‌درویش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره هفتمین دوره رقابت‌های روپایی کشوری که در مجموعه ورزشی تختی اندیشه برگزار شد، گفت: امسال با برنامه‌های جدیدتری رقابت‌های روپایی کشوری را برگزار کردیم و آیتم‌های دشوارتری را برای نفرات حاضر درنظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه‌ها در دو بخش بزرگسالان و زیر 14 سال بود و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان شهریار زیر نظر فدراسیون همگانی برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های روپایی 85 نفرد از 16 استان به ورزشگاه تختی اندیشه آمده بودند. در بخش بزرگسالان، کیهان ساسانیان از استان گیلان به مقام نخست رسید. نیما آزرم از استان کردستان نیز موفق شد در بخش زیر 14 سال، رتبه اول را به‌دست آورد.

رئیس کمیته روپایی ایران خاطرنشان کرد: ما در هر بخش نفرات اول تا ششم را مشخص کردیم که این افراد، اعضای تیم ملی روپایی ایران را تشکیل می‌دهند. در نظر داریم تا در آینده‌ای نه‌چندان دور، رقابت‌های هنرهای نمایشی (فری استایل) کشوری را برگزار کنیم و نفرات برتر را انتخاب خواهیم کرد تا تیم ملی این رشته ورزشی را هم تشکیل دهیم. ملی‌پوشان روپایی و فری استایل ایران، در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنند و امیدوارم که در مصاف با نمایندگان دیگر کشورها صاحب عناوین مناسبی شویم.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته روپایی ایران در آینده، اظهار کرد: ما به زودی همایش بزرگی را برگزار می‌کنیم که در آن هم‌زمان 1000 نفر در خیابان روپایی می‌زنند. همچنین رقابت‌های بانوان را با همکاری کمیته مربوطه پیش‌رو داریم.

حب‌درویش در پایان در مورد اتفاقات جالب هفتمین دوره رقابت‌های روپایی ایران، گفت: رمضانعلی کوشکی که رکورد 40 هزار روپایی متوالی را دارد، پس از سکته‌ای که داشت، تا حدودی سلامتی‌اش را بازیافته بود و به صورت نمادین روپایی زد. همچنین عسل کابوسی 9 ساله با زدن دو هزار روپایی استعداد خود را به نمایش گذاشت و مورد تشویق علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم کومسای هورامان لغو شد

کمیته برگزاری مراسم کومسای هورامان تخت اعلام کرد: به دلیل بارندگی، این گردهمایی امروز ۱۴ اردیبهشت برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، طبق اعلام کمیته برگزاری مراسم کومسای هورامان با توجه به اینکە مراسم در فضای باز و در ساعاتی مشخص برگزار می‌شود، امروز جمعه به علت بارش رحمت الهی، مراسم کومسای برگزار نمی‌شود.

مراسم آئینی کومسای هر سال معمولاً در نیمه اردیبهشت با حضور گردشگران داخلی و خارجی در محوطه‌ای مجاور زیارتگاه سیدمصطفی مشهور به پیرشالیار از نوادگان و سادات حضرت امام جعفرصادق (ع) برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات منطقه، دف‌نوازی، اجرای شمشال هورامی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این مراسم است.

کد خبر 750293

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم