Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل، اظهار کرد: « دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل دو باب خوابگاه دکتر وهابزاده برای دانشجویان پزشکی با ظرفیت 100نفر و خوابگاه حافظ برای تمامی رشته ها در هر مقطع تحصیلی با ظرفیت 400 نفر، تمام متقاضیان اسکان در خوابگاه (خواهران) را پوشش می دهد.»

وی اضافه کرد: « امسال همچنین بستگان و همراهان دانشجویانی که برای ثبت نام مراجعه کرده اند بصورت میهمان اسکان داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

قاسمی وجود سرپرستی شبانه روزی، نگهبانی، سالن ورزشی، آشپزخانه، حمام و سرویسهای بهداشتی، کافی نت، سالن مطالعه، وای فای، سالن تلویزیون و نمازخانه را از جمله امکانات خوابگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ذکر کرد.

وی به فعالیت سلف سرویس در این واحد دانشگاه اشاره کرد و گفت: « یک وعده غذای گرم با منوهای متنوع با مبلغ 13500ریال که در ماه مبارک رمضان به عنوان افطاری و سحری در این سلف سرویس سرو می شود و دانشجویان می توانند با کارت دانشجویی مراجعه و نسبت به رزرو غذا از مهرماه بصورت اینترنتی اقدام کنند.»

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ادامه داد: « دانشجویان برای دریافت کارت دانشجویی با در دست داشتن برگه انتخاب واحد عکس دار به امور دانشجویی کنند.»

وی افزود: « متقاضیان خوابگاه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به امور خوابگاه ها واقع در ساختمان حوزه معاونت دانشجویی مراجعه و یا با شماره تلفن 31745455 تماس حاصل نمایند.»

انتهای پیام /

203 / 167 واحد اردبیل اسکان خوابگاه اکبر قاسمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل اسکان خوابگاه اکبر قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد