Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:38:29 GMT

راموس: فکر نمی‌کنم انریکه قصد اخراج من را داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۵۷۴۵

راموس: فکر نمی‌کنم انریکه قصد اخراج من را داشته باشد

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا تاکید کرد که لوئیس انریکه قصد ندارد او را از تیم ملی اسپانیا بیرون بیندازد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم انگلیس و اسپانیا امروز در اولین دیدارهای خود در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و سرخیو راموس در کنفرانس خبری این بازی شرکت کرده بود. این تقابل اولین حضور انریکه روی نیمکت اسپانیا خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که راموس و انریکه پیش از این تحت عنوان کاپیتان رئال و سرمربی بارسا مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند، برخی معتقد بودند که فدراسیون قصد دارد از انریکه برای بیرون انداختن راموس استفاده کند، موضوعی که توسط کاپیتان رئال رد شد.

 

 

 

 

او گفت:" من شخصا انریکه را نمی‌شناختم. ما فقط از تقابل هایمان در سطح باشگاه با هم آشنا بودیم. اولین ارتباط ما با او نمی‌توانست بهتر از این باشد، اوضاع خیلی خوب بود و همه چیز بسیار مثبت پیش رفت.  بر خلاف آنچه مردم فکر می‌کنند که دو نفر با شخصیت قوی ممکن است با هم به مشکل بخورند، ولی من فکر می‌کنم با افرادی که مقتدر هستند بهتر کار می‌کنم. ما هدفی یکسان داریم و آن بازگرداندن تیم ملی اسپانیا به صدر است. به عنوان کاپیتان، از مربی جدید استقبال کردم. امیدوارم که بتوانیم ایده های او را در زمین پیاده کنیم."

راموس در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون، انریکه را برای بیرون انداختن او به تیم ملی آورده گفت:" نه، اصلا اینطور نیست. من این نظر را ندارم. بخشی از مطبوعات سعی کردند چنین چیزی را القا کنند ولی ما هر دو بسیار با شخصیت هستیم. تیم ملی ما را کنار هم قرار داده بنابراین ما هدفی یکسان داریم. من احساس قدرت می‌کنم، بسایر امید دارم و می‌خواهم به پیروزی با تیم ملی اسپانیا ادامه دهم. فقط می‌توانم از مربی جدید تعریف و تمجید کنم."

سرخیو راموس تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف دورتموند رفت و شکست خورد.

در این بازی دورتموند با گل دقیقه 37 نیکلاس فولکروگ موفق شد بازی رفت را با برد پشت سر بگذارد و در بازی برگشت باید در ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان برود.

لوئیس انریکه تایید کرد که تیمش چون در بازی برگشت هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد، بسیار قوی‌تر ظاهر می‌شود.

لوئیس انریکه در پایان بازی ابتدا درمورد وضعیت مصدومیت لوکاس هرناندز گفت:"من هیچ جزئیاتی از وضعیت لوکاس هرناندز ندارم. به نظرم خیلی مثبت به نظر نمی‌رسد اما ما منتظر خواهیم بود تا پزشکان آن را تجزیه و تحلیل کنند."

پست دفاعی عثمان دمبله؟

با نحوه بازی دفاعی او می‌دانستیم که می‌تواند مقابل امره جان خوب بازی کند. می‌خواستیم کمی عقب را هم پوشش بدهیم و نیکلاس فولکروگ را مهار کنیم.

باخت در بازی رفت؟

این فوتبال است. خیلی وقت‌ها فوق العاده است. مواقع دیگر هم اینطور می‌شود. ترجیح می‌دادیم در شرایط بهتری باشیم. می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. رختکن کمی تحت تاثیر قرار گرفته است. در پاریس خیلی قوی خواهیم بود و چیزی برای از دست دادن نداریم.

دیگر خبرها

  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)