Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@00:30:46 GMT

مودریچ متن پیامک رونالدو به خودش را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۶۰۲۹

مودریچ متن پیامک رونالدو به خودش را فاش کرد

لوکا مودریچ برخلاف شایعاتی که اخیرا شکل گرفته بود، فاش کرد که رابطه او با رونالدو همچنان خوب است.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از مارکا، این تابستان کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی ها جدا شد تا راهی رئال مادرید شود. با این وجود، اولین رقابت رونالدو با تیم سابقش خیلی زودتر از پیش بینی ها شکل گرفت البته بر سر یک جایزه فردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال اروپا با لوکا مودریچ هم تیمی سابقش در رئال به رقابت می پرداخت. اما برخلاف انتظار رونالدو و نزدیکانش در نهایت این مودریچ بود که توانست به دلیل درخشش در رئال و تیم ملی کرواسی این جایزه را از آن خود کند. مسئله ای که باعث خشم اطرافیان رونالدو شد و کسانی مانند ایجنت معروف این بازیکن پرتغالی یعنی خورخه مندس و همچنین خواهر رونالدو با اظهاراتی تند این انتخاب را زیر سوال بردند و تاکید کردند که حق رونالدو بود که این جایزه را به دست آورد.

این مسئله باعث شد که این شایعه هم شکل بگیرد که خود رونالدو هم شدیدا از این اتفاق ناراحت است و حتی رابطه اش با لوکا مودریچ هم بد شده است. با این وجود، ستاره کروات رئال مادرید در جدیدترین صحبت هایش چنین مسئله ای را تکذیب کرده و فاش کرد که رابطه او با رونالدو بسیار خوب است و اتفاقات اخیر هم تغییری در دوستی آنها ایجاد نکرده است.

مودریچ در این مورد گفت: « من رابطه خوبی با رونالدو دارم. او بعد از اینکه من جایزه (بهترین بازیکن سال اروپا) را بردم پیام تبریکی برایم فرستاد و ابراز امیدواری کرد که بزودی من را ببیند. من با رونالدو خوب هستم و رابطه مان به همین خوبی خواهد ماند. چیزی تغییر نکرده ... جایزه های فردی مهم هستند اما مهمترین چیز موفقیت گروهی است. خوشحالم که در لیست نامزدهای جایزه بهترین بازیکن فیفا هم قرار گرفته ام. باید ببینیم که بازیکنان و مربیان در نهایت چه بازیکنی را به عنوان برنده انتخاب می کنند».

عملکرد خوب مودریچ با رئال مادرید در فصل گذشته که منجر به کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا با سفیدپوشان شد و همچنین درخشش این بازیکن با تیم ملی کرواسی و رسیدن به فینال جام جهانی روسیه باعث شده که خیلی ها از این بازیکن کروات به عنوان بخت اول کسب جایزه بهترین فیفا هم نام ببرند. اتفاقی که در صورت وقوع معلوم نیست که چه واکنشی از سوی رونالدو به دنبال داشته باشد. ستاره ای که دو جایزه قبلی بهترین بازیکن فیفا را از آن خود کرده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف کادیز رفت و با نتیجه 3-0 به برد دست پیدا کرد. لوکا مودریچ در این بازی به رکورد جدید و جالبی دست پیدا کرد.

لوکا مودریچ که در مونیخ به مسن‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در چمپیونزلیگ برای رئال مادرید بازی کرده، همچنین رکورد فرانس پوشکاش در لالیگا را با 38 سال و 238 روز پشت سر گذاشت.

مودریچ که در 41 بازی این فصل برای رئال  بازی کرده، با بیست و یکمین حضور در ترکیب اصلی این فصل، مسن ترین بازیکن تاریخ رئال شد که در یک بازی لالیگا به میدان رفته است.

این هافبک کروات با 38 سال و 238 روز، رکوردی را که پوشکاش از 21 نوامبر 1965 حفظ کرده بود، پشت سر گذاشت. پوشکاش آخرین بازی خود با پیراهن رئال در لیگ برتر اسپانیا را با 38 سال و 233 روز سن مقابل سویا رقم زده بود.

پس از تبدیل شدن به مسن‌ترین بازیکنی که برای رئال در لیگ قهرمانان و لالیگا بازی می‌کند، برای اینکه مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود، باید قراردادی را که در پایان ژوئن تمام می‌شود را برای یک سال دیگر تمدید کند.

پوشکاش وقتی 39 سال و 36 روز سن داشت در ماه می سال 1966، آخرین بازی رسمی با پیراهن رئال را در حوالی دل ری انجام داده بود.

دیگر خبرها

  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه