Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ یداله ستوده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین 59 نفر از شهروندان براثر وقوع این حوادث رانندگی مجروح شدند.
وی از عمده دلایل تصادف یک هفته گذشته در جاده های جنوبی سیستان و بلوچستان را توجه نداشتن به جلو، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز ذکر کرد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: 50 درصد تصادفات این مدت مربوط به برخورد 2 وسیله نقلیه با یکدیگر و 35 درصد واژگونی خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین 50 درصد این تصادف ها در راههای اصلی، 30 درصد راههای فرعی و 20 درصد در مسیرهای روستایی رخ داده است.
سرهنگ ستوده تاکید کرد: در مجموع وجود راههای 2 طرفه، قوس و پیچ های فراوان در کنار سرعت زیاد، رعایت نکردن قانون و قاچاق سوخت، انسان و کالا از مهمترین علل افزایش تصادف در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت تصادف خودرو راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان قانون رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان