Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@16:29:14 GMT

الحاق پینات، جی شیر و کردآباد به منطقه ۴ بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۶۷۸۱

الحاق پینات، جی شیر و کردآباد به منطقه ۴ بررسی می‌شود

لایحه پیشنهاد الحاق سه پهنه (جی شیر، کردآباد و پینارت) از حریم منطقه چهار شهرداری اصفهان به مساحت تقریبی ۱۴۰ هکتار به محدوده قانونی شهر اصفهان فردا در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهل و هشتمین جلسه علنی از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان یک شنبه – ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی پیشنهاد الحاق سه پهنه از حریم منطقه چهار شهرداری اصفهان به مساحت تقریبی ۱۴۰ هکتار به محدوده قانونی شهر اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های تلفیق و شهرسازی، معماری و عمران نخستین لایحه در دستور کار جلسه علنی فردا است. طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضا شورا با عنوان " اصلاح فرآیند کاربریهای خدماتی" با اعلام نظر کمیسیون های تلفیق و شهرسازی، معماری و عمران نیز فردا در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر بررسی خواهد شد. بررسی لایحه پیشنهاد نامگذاری سه خیابان، ایستگاه‌های قطار شهری خطوط دو وسه و توسعه خط یک ضمن اعلام نظر کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز در دستور کار جلسه علنی فردای شورای شهر اصفهان قرار دارد. طرح پیشنهادی پنج نفر از اعضای شورا با موضوع " کمک به ایجاد صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر جهت جذب و حفظ طبقه خلاق شهر اصفهان" با اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری نیز فردا در جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی می‌شود. انتخاب اعضاء و نمایندگان شورا جهت حضور در جلسات مجامع و هیئت مدیره‌ سازمان‌ها و دیگر کمیسیون‌ها نیز آخرین بند از دستور چهل و  هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جلسه علنی شورای شهر اصفهان شورای شهر اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آئین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آئین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعدادهای ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم‌گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

کد خبر 6095039 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است