Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از عدم برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزی به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی اداره‌کل نوسازی استان خبر داد و گفت: اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود. ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها زنجان نظرات

هادی توفیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: همه ساله طرح هجرت با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این‌ طرح یک طرحی است که با همکاری سپاه و آموزش و پرورش برگزار می‌شد، تصریح کرد: متاسفانه امسال این طرح به دلیل عدم‌ تامین اعتبار مورد نیاز از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس استان زنجان در  راستای بهسازی و مرمت مدارس تاکنون برگزار نشده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه از فعالیت‌های فرماندهان واحدهای پیشگام در اردوهای جهادی سخن به میان آورد و افزود: این طرح در قالب 17 گروه جهادی برای نخستین‌ بار در استان اجرا شد.

وی افزود: فرماندهان واحدهای پیشگام‌ برای نخستین بار به روستاهای محروم اعزام شدند و در مدارس روستایی کار کردند.

توفیقی در پایان به برگزاری طرح راهیان نور دانش‌آموزی گریزی زد و گفت: در سال تحصیلی جدید نیز این طرح همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس