Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سارق سابقه دار به بهانه کار در نانوایی با شیوه غذای مسموم همه همکارانش را در نانوایی بیهوش کرد ودست به سرقت میلیونی زد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس Police آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت : پرونده ای از کلانتری 136 فرجام مبنی بر "سرقت به عنف با استفاده از مواد بیهوشی" به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی پرونده پس از مراجعه به پایگاه 4 پلیس آگاهی در اظهاراتش بیان داشت : یک نفر را در نانوایی خود استخدام کرده بودم اما این شخص پس از گذشت چند روز با سوء استفاده از حسن نیت بنده و دیگر اعضای مجموعه نانوایی ، با مواد بیهوش کننده غذای کارگران را مسموم و مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد داخل نانوایی به سرقت Stealing برده است .

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی ، با اعلام خبر دستگیری متهم عنوان داشت : پس از بررسی و بازبینی تصاویر بدست آمده از دوربین های مدار بسته ی مغازه نانوایی و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی ، یکی از مجرمان سابقه دار را شناسایی و مشخص شد متهم مرد سابقه داری در کار سرقت به شیوه استفاده از داروهای بیهوشی است .

بدین ترتیب ماموران در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به پایگاه چهارم منتقل کردند.

متهم در مراحل اولیه تحقیقات منکر هرگونه سرقت شده اما با توجه به ارائه مستندات و مدارک کافی ، به سرقت از شاکی و کارگران ایشان معترف و بیان داشت پول حاصل از سرقت را هزینه مصرف مواد مخدر Drugs خود کرده است .

بنا به این گزارش، متهم با تکمیل پرونده و صدور قرار قانونی از سوی دادیار محترم شعبه 4 دادسرای ناحیه 4 رسالت روانه زندان Prison شد .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام شنیع زن جوان با 5 عضو شورای شهر بابل! / امام جمعه چه گفت ؟! + سند

آخرین خبر از اولین اعدامی مفسد اقتصادی معروف!

عملیات سپاه برای دستگیری 5 عضو فاسد شورای شهر بابل + جزئیات رسوایی با یک زن

فوری / داعش مسئولیت حمله به کنسولگری ایران را پذیرفت + عکس

اعدام مادر مقابل چشمان فرزندش+عکس

اقدام شوم تازه داماد با دستور برادرعروس! + عکس و گفتگو

راز جسد تکه تکه شده دخترانه در کیسه زباله+عکس

حمله عرب ها به لنج ایرانی در خلیج فارس / ملوان بوشهری کشته شد + عکس

همخوابی زن تهرانی با داماد قبل ازدواج اوبا دخترش

خودکشی لیلای 16 ساله در ویلای مجردی متین 37 ساله!

تجاوز به یک دختر  توسط 5 پسر که فیلم غیر اخلاقی دیدند!

زن خائن دوستانش را به اتاق خلوت شوهرش فرستاد! / طلاق می خواهم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پلیس Police استخدام سرقت Stealing مواد مخدر Drugs زندان Prison اخبار حوادث عکس کارگر سابقه دار شیوه میلیونی عکس دختر فیلم زندگی طعمه زن بابل شورای شهر مرد تماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229426 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»