Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس برگزارکننده تورنمنت دوستانه پیش فصل تیم‌های اروپایی در آمریکا، به انتقادات چندی پیش آقای خاص پاسخ داد. ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چارلی استیلیالتو، مسئول برگزارکننده رقابت‌های جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا می‌گوید غرولندهای چندی پیش ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد در اعتراض به فراهم نبودن تمام شرایط مطابق میل او، کم‌کم دارد این مرد پرتغالی را به یک شخصیت غیرقابل تحمل تبدیل می‌‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو در مدت اردوی پیش‌فصل تیمش در آمریکا از این موضوع شکایت داشت که چرا بازیکنان ملی‌پوشش که در جام جهانی 2018 حضور داشته‌اند را در اختیار نداشت تا با تیمی قویتر در این تورنمنت شرکت کند. او بیش از یک بار از این موضوع گلایه داشت و ظاهراً با شکایت‌هایش حوصله استیلیتانو را سر برده است البته با بیش از یک ماه تأخیر. در حقیقت مورینیو کاری کرده است که رئیس شرکت رِلِوِنت اسپورتس، برگزارکننده جام قهرمانان بین‌المللی به فکر تغییر در شیوه برگزاری این رقابت‌ها بیفتد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا درباره پیشنهاد شرکت رِلِوِنت اسپورتس به لالیگا - برای برگزاری یکی از بازی رسمی این لیگ در خاک آمریکا – با مورینیو صحبت کرده است، به شبکه ESPN گفت: بله ما خیلی رک و بی پروا چند کلمه‌ای با هم حرف زدیم. او آدم خوبی است و به ما هم واقعاً لطف داشته است. در واقع باید بگویم که من مورینیو را بهتر از خیلی‌ها درک می‌کنم. من فکر می‌کنم مربیانی که آنها را می‌شناسم به ما به چشم کسانی نگاه می‌کنند که آنها را به خارج از کشور می‌برند و واقعیت این است که داستان را خیلی جدی می‌گیرند. مسئولان و افرادی که در حوزه تجاری و بازرگانی ماجرا نقش دارند هم به خاطر ارتقا و رشد تجارت‌شان موضوع را خیلی جدی می‌گیرند.

استیلیتانو افزود: با این حال مربیان بیشتر از همه این رقابت‌ها را جدی می‌گیرند و می‌خواهند که جو مناسبی وجود داشته باشد و محیط مناسبی برای تمرینات‌شان ایجاد شود. آنها می‌خواهند تیم‌شان را آماده کنند و تورنمنت ما بهترین تورنمنت برای رساندن آنها به مقصودشان است. جام قهرمانان بین‌المللی از آن تورنمنت‌هایی است که تیم‌ها را واقعاً آماده می‌کند و به همین دلیل مربیان آن را بسیار جدی می‌گیرند. در مورد ژوزه هم او با درخواست‌هایش سوهان روح شده است، چون همیشه می‌خواهد که همه چیز در تمرینات تیمش بی‌عیب و نقص باشد. البته حدس می‌زنم تیم‌هایی لالیگایی که قرار است بازی‌هایشان را اینجا برگزار کنند هم به اندازه او انتظار بی‌عیب و نقص بودن شرایط را داشته باشند.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار

حسن یزدانی که با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرکت نکرده، این روز‌ها در باشگاهی در زادگاهش جویبار به‌شدت مشغول تمرینات بدن‌سازی و مرور فنون است تا بازگشتی باشکوه به میادین بین‌المللی و به‌طور اخص، تورنمنت حساس مجارستان داشته باشد.

 به‌گفته فیزیوتراپ حسن یزدانی، دامنه حرکتی کتف جراحی‌شده «پادشاه» به‌طور صددرصدی برگشته و وی از نظر گردش کتف، هیچ محدودیتی ندارد. هم‌چنین حسن یزدانی این روز‌ها تمریناتی بسیار پرفشار و انفجاری را با وزنه انجام می‌دهد که شنیده شده او حداقل ۲۰ درصد بیش‌تر از روز‌های پیش از عمل جراحی وزنه زده و تحمل فشار دارد.

یزدانی که تورنمنت بسیار پرفشار و رنکینگ‌دار پولیاک‌ایمره را در پیش خواهد داشت، طی تعطیلات اخیر در محل تمریناتش پذیرای تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌هایش هم بود تا زیرنظر آن‌ها به تمرین بپردازد و پزشکان مستقیماً در جریان آخرین وضعیت آمادگی او قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد یزدانی صددرصد به روز‌های خوبش برگشته و بدون مشکل فیزیکی، مهیای درخشش در مجارستان شده‌است.

منبع: فرهیختگان

دیگر خبرها

  • ابر کامپیوتر مورینیو در نقش انسان!
  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!