Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تأکید کرد سه تیم‌ ژاپن،‌ بلاروس و اوکراین آماده حضور در ایران هستند. ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

عباس ترابیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتسال تبریز با حضور تیم‌های ایران،‌ ژاپن،‌ بلاروس و اوکراین که قرار است اول مهر ماه برگزار شود، اظهار داشت: صددرصد همه چیز آماده برگزاری این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دعوت‌نامه حضور تیم‌ها در ایران را برای فدراسیون‌های سه کشور ژاپن،‌ بلاروس و اوکراین فرستاده‌ایم و آنها هم همگی برای حضور در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و حتی پروازهای این سه کشور به ایران هم مشخص شده است.

وی در مورد شرایط میزبانی شهر تبریز از این تورنمنت تصریح کرد: خدا را شکر امکانات تبریز خوب است و مشکلی از این بابت نداریم. تنها یک مشکل کوچک با اسپانسر مسابقات داشتیم که آن هم در حال رایزنی هستیم و امیدواریم این مشکل هم برطرف شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد دیدار دوستانه تیم فوتسال ایران مقابل برزیل که قرار است آبان ماه برگزار شود، گفت: مجوز اولیه برای برگزاری این مسابقه را گرفته‌ایم و حتی کمیته فنی و فدراسیون فوتبال هم با اعزام تیم موافقت کرده‌اند. الان هم پرونده این بازی به شورای برون مرزی رفته و به محض موافقت آنها، کارهای اعزام تیم را انجام خواهیم داد. واقعاً هم این بازی حیف است،‌ چون اگر ما به این کشور نرویم،‌ آنها هم فروردین ماه به ایران نخواهند آمد و به این ترتیب عملاً ارتباط‌مان با برزیلی‌ها قطع خواهد شد.

ترابیان در مورد «بازی‌های دوستانه تیم فوتسال المپیک و اینکه آیا دیدار تدارکاتی جدیدی برای این تیم در نظر گرفته شده است یا خیر؟»، عنوان کرد: رده سنی المپیک در جهان نایاب است و بیشتر کشورهای دنیا در این رده تیم ندارند. در مسابقاتی هم که قرار است در آرژانتین برگزار شود (المپیک جوانان) تعداد محدودی تیم شرکت می‌کنند و آنها هم برنامه‌های خود را تا مسابقات مشخص کرده‌اند.

وی افزود: اکنون هم به جز بازی‌های دوستانه‌ای که با عراق برگزار کردیم،‌ بازی‌های ‌دیگری هماهنگ نشده است. ضمن اینکه ما چند وقت پیش هم در تورنمنت ایتالیا شرکت کردیم که بچه‌ها هم در آن بازی‌ها به خوبی درخشیدند. در المپیک جوانان نیز که در کشور آرژانتین برگزار می‌شود در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم و تیم‌های روسیه به عنوان قهرمان جهان،‌ برزیل به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رقابت‌ها و کاستاریکا و جزایر سلیمان با ما هم‌گروه هستند. با تمام این اوصاف بعید می‌دانم دیگر تا شروع مسابقات بازی تدارکاتی دیگری برای تیم المپیک داشته باشیم.

به گزارش تسنیم،‌ مسابقات فوتسال المپیک جوانان از تاریخ 15 لغایت 26 مهرماه با حضور 10 تیم در شهر بوئنوس آیرس آرژانتین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عباس ترابیان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عباس ترابیان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال ایران عباس ترابیان تیم ملی فوتسال ایران فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم

وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز (شنبه) در انجمن سدونا موسسه مک‌کین در آریزونا مدعی شد که حماس «مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است».

به گزارش فارس، در شرایطی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز هیأتی را برای مذاکره درباره آتش‌بس غزه به قاهره اعزام می‌کند و تأکید کرده که با «روحیه مثبت» به سوی مذاکرات پیش می‌رود، وزیر خارجه آمریکا مدعی شده است «ما منتظریم تا ببینیم آیا در عمل می‌توانند پاسخ مثبتی به آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها بدهند یا خیر».

اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر بر سر اتمام جنگ به عنوان بخشی از توافق تبادل اسرا/ آتش‌بس است.

حماس پیش از این تصریح کرده با هیچ توافقی که به آتش‌بس دائمی و خروج نیروهای اسرائیل از غزه منجر نشود موافقت نخواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل هم روز چهارشنبه گفت با هیچ توافقی که بر اتمام جنگ اصرار داشته باشد موافقت نخواهد کرد.

آمریکا در ۷ ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد همسو با اسرائیل اصلی‌ترین مانع در برابر برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بوده است.

دولت جو بایدن تا کنون سه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد که خواستار آتش‌بس دائمی در غزه بوده را وتو کرده است. واشنگتن تنها از آتش‌بس موقت حمایت می‌کند.

بلینکن همچنین در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به رفح گفت «موضع ما ثابت است و قبل از آن‌که اسرائیل تصمیمی برای ورود به رفح بگیرد، باید طرح شفافی برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود و به دوستان خود برای حفاظت از غیرنظامیان و ارائه کمک به آن‌ها فشار می‌آوریم».

وزیر خارجه آمریکا با تأکید بر حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی گفت «با حفظ امنیت اسرائیل، تشکیل کشور فلسطین امکانپذیر است».

اسرائیل، آزادی اسرا از غزه و نابودی حماس را به عنوان اهداف جنگی خود در غزه تعیین کرده است. با وجود این، تحقق هر دوی این هدف‌ها به بن‌بست برخورد کرده‌اند.

مصر، قطر و آمریکا در حال میانجی‌گری برای حصول توافقی برای تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس میان حماس و اسرائیل هستند.

در توافق قبلی میان حماس و رژیم اسرائیل برای آزادی اسرا که در ماه نوامبر انجام شد ۸۱ اسرائیلی و ۲۴ شهروند کشورهای خارجی در ازای ۲۴۰ فلسطینی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد