Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌اکبر ولایتی در پیامی به سومین گردهمایی اعضای هیات علمی و مدیران گروه‌های معارف اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور گفت: بی گمان توفیق بزرگ تبلیغ دین و تبیین عالمانه و متقن تعالیم و آموزه‌های حیات‌بخش اسلام ناب و انقلاب اسلامی به نسل جوان دانشگاهی توفیق بی‌بدیلی است که اکنون به برکت مجاهدت‌های خالصانه مجاهدان راه حق در طول تاریخ و خون پاک شهیدان والامقام و رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نصیب جمع حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شکرگزاری به پیشگاه خداوند کریم بابت این توفیق بزرگ، آنگاه به انجام می‌رسد که قدر این فرصت گران‌سنگ به درستی شناخته و همگان خود را متعهد به انجام صحیح و دقیق آن بدانند و در این راه همه همت و توان خود را به‌کار گیرند.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد تاکید کرد: اینجانب به‌عنوان خدمتگزار کوچک دانشگاه آزاد اسلامی با وقوف کامل بر اهمیت و ارزش والای آموزش معارف ناب اسلامی به نسل جوان فرهیخته دانشگاهی که در حقیقت خادمان و مدیران و مسئولان آینده نظام جمهوری اسلامی هستند بر همت، مسئولیت‌شناسی و خدمت خالصانه جمع حاضر و همه معلمان و استادان این عرصه درود می‌فرستم و توفیق روزافزون همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

ولایتی اظهار داشت: بر خود فرض می‌دانم از همه دست‌اندرکاران این نشست بزرگ به‌دلیل درک صحیح اهمیت و ارزش بی‌بدیل آموزش معارف اسلام و انقلاب اسلامی در دانشگاه و تاثیر آن بر ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

سومین گردهمایی اعضای هیات علمی و مدیران گروه‌های معارف اسلامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در واحد یادگار امام(ره) دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز آغاز شده‌است.

کد خبر 4397057 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی رشته معارف اسلامی علی اکبر ولایتی مردم علیه احتکار دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه های ایران دانشگاه تهران دانشجویان انتخاب رشته حسین توکلی آموزش پزشکی حکم انتصاب وزارت بهداشت کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند