Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان خانه های نور همدان در دوره ارتقاء مربیان خانه های نور سراسر کشور که در شهر مقدس قم برگزار شد، شرکت کردند.

حمیدرضا ناهیدی فرد، سرپرست دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: از استان همدان10 نفر شامل 5  نفر خانم و 5 نفر اقا در دوره ارتقاء مربیان خانه های نور شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در استان همدان 41 خانه نور فعال است، افزود: خانه‌های نور با هدف توجه به قرآن و عترت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه‌اندازی شدند تا فرهنگ متعالی و غنی قرآنی و سیره علمی و عملی اهل‌بیت (ع) را به صورت تخصصی و موضوعی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان گسترش دهند.

 

دوره های ارتقا مربیان خانه های نور سراسر کشور که از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور و با همکاری دبیرخانه قم در هتل شاهد قم برگزار شد صبح روز (13شهریور) آغاز به کار کرد.

این دوره ها به صورت جداگانه برای خواهران و برادران برگزار شد که پذیرش خواهران از عصر دوشنبه(12شهریور) آغاز شده و مراسم افتتاحیه صبح سه شنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

روزهای 13 و 14 شهریور دوره ویژه خواهران بوده و روزهای 15 و 16 شهریور ویژه برادران بود که در هر گروه 200 شرکت کننده از  سراسر کشور حضور داشتند.

 

 همچنین در هر دوره 6 کلاس برگزار  شد که مجموعا 12 کلاس آموزشی با حضور اساتید مختلف از جمله حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار  شد.

 

 زیارت حرم مطهر حضرت معصومه و شرکت در نماز جماعت حرم و همچنین مسجد مقدس جمکران از برنامه های جانبی این دوره ها بود.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور خبرگزاری شبستان دولت ترامپ ماه محرم مقام معظم رهبری هرمزگان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان افزایش قیمت مربیان خانه نور خانه نور استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد