Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@01:48:08 GMT

دانمارک با نگهبان زندان، فروشنده و کارگر بازی کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۸۴۱۳

دانمارک با نگهبان زندان، فروشنده و کارگر بازی کرد

دانمارک در یک بازی دوستانه خارج از خانه که می‌توانست در حکم بازی دستگرمی برای ورود دو تیم به لیگ ملت‌های اروپا باشد، به مصاف اسلواکی رفت اما این بازی با نمایشی متفاوت تمام شد.

با توجه به اختلافاتی که میان بازیکنان دانمارک و اتحادیه فوتبال این کشور (DBU) در مورد حق پخش تصاویرشان وجود دارد، تیم ملی دانمارک مجبور شد از یک ترکیب جدید و موقت که هرگز هیچ یک از بازیکنانش در رده ملی بازی نکرده بودند و احتمالاً دیگر هرگز بازی نخواهند کرد، استفاده کند، بازیکنانی که حتی کارشناسان دانمارکی هم آنها را نمی‌شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از آنجا که اتحادیه بازیکنان دانمارک در درگیری میان آنها و اتحادیه، طرف بازیکنان را گرفته بود، تیم ملی دانمارک تنها می‌توانست بازیکنانی را انتخاب کند که عضو اتحادیه فوتبال این کشور نبودند و این منتهی به دعوت از بازیکنان نیمه حرفه‌ای و آماتور از دسته‌های سوم و چهارم لیگ دانمارک به علاوه چندین بازیکن از تیم ملی فوتسال شد.

بسیاری از هواداران و کارشناسان پیش‌بینی کردند که دانمارک در این بازی متحمل چنان شکستی می‌شود که رکورد سنگین‌ترین باخت این کشور که سال 1937 مقابل آلمان به ثبت رسید را جابه‌جا می‌کند اما تیم رعیت‌های فوتبال دانمارک آبروداری کرد و تنها 3 گل خورد.

در حالی که اسلواکی به شیوه‌ای قابل درک از تصمیم دانمارکی‌ها خشمگین بود – سرمربی اسلواکی یان کوژاک گفت که آنها می‌توانستند از این فرصت بهتر استفاده کنند - دانمارک شدیداً مترصد برگزاری بازی بود چون اگر این بازی را لغو می‌کرد به احتمال بسیار زیاد از حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های یورو 2020 محروم می‌شد. در شرایطی که مذاکرات میان بازیکنان حرفه‌ای دانمارک و اتحادیه فوتبال این کشور به بن‌بست خورده بود، چاره‌ای وجود نداشت جز تشکیل هرچه‌ سریع‌تر یک تیم و آماده کردن آن برای بازی.

 

اینگونه شد که کریستین بانیس، ‌یک هافبک میانی دانمارکی که برای تیم دسته سومی تاروپ پاروپ ‌ای اف بازی می‌کند، مأمور مهار خطرناک‌ترین بازیکن اسلواکی و ستاره تیم ناپولی یعنی مارک هامسیک شد. او بعد از بازی به ESPN گفت: «بله، این بازی قطعا با بازی‌هایی که معمولاً در آنها شرکت می‌کنم فرق دارد چون من در دسته سوم بازی می‌کنم. اینجا وقتی شما صاحب توپ می‌شوید باید سریع تصمیم بگیرید که با آن چه کار کنید. با این حال در این بازی به من واقعاً خوش گذشت و البته یک تجربه‌ فوق‌العاده کسب کردم چون مقابل چند بازیکن بزرگ قرار گرفتم.»

 

در کمال تعجب، این تیم دانمارک بهتر از آنچه خیلی‌ها تصور می‌کردند ظاهر شد و پشت سر دفاعی‌اش اسلواکی را متوقف کرد. اگرچه تیم میزبان تقریباً با قوی‌ترین ترکیب پا به میدان گذاشته بود، ترکیبی که شامل مارتین اسکرتل، مدافع میانی سابق لیورپول هم می‌شد، این تیم برای عبور از سد خط دفاعی سازمان یافته و پرتعداد دانمارک کار آسانی نداشت. بانیس ادامه داد: «ما با توجه به چیزهایی که قبل از بازی دیده بودیم سطح انتظارات‌مان را بالا برده بودیم و هیچ یک از حرکات اسلواکی ما را غافلگیر نمی‌کرد. ما فیلم‌ بازی‌های این تیم را دیده بودیم و چند تا از بازیکنان این تیم را هم از قبل می‌شناختیم. بنابراین همه چیز خیلی سریع سپری شد. اسلواکی تیم فوق‌العاده‌ای است و ما خیلی خوشحالیم که فرصتی برای بازی مقابل چنین بازیکنان بزرگی به دست آوردیم.

 

دروازه‌بان دانمارک، کریستوفر هاگ هم عملکرد خوبی ارائه کرد و چند واکنش عالی خوب داشت اگرچه در صحنه سومین گلی که خورد کمی بدشانس بود. او پس از بازی گفت: «من یک کارگر بخش مدیریتی هستم و در شرکتم هم وظایفی مثل دروازه‌بان‌‌ها دارم ضمن اینکه فوتسال هم بازی می‌کنم. روز قبل از بازی من به دفتر رییسم رفتم و از او چند روز مرخصی خواستم و او هم موافقت کرد و گفت که می‌توانم به تیم ملی بیایم.»

 

 

 

تمام بازیکنان دانمارک که مقابل اسلواکی به میدان رفتند شغلی جز فوتبال بازی کردن دارند. کوین یورگنسن به‌عنوان نگهبان زندان کار می‌کند. راسموس یوهانسون در حوزه شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد و یک «یوتوبر» است و در سایت یوتوب کلیپ‌هایی که خودش در زمینه فوتبال می‌سازد قرار را می‌دهد و کاپیتان تیم، کریستین اوفنبرگ هم یک فروشنده است. دیگر بازیکن تیم کریستین بوملوند کریستنسن نجاری می‌کند. آندرس فونس تعمیرکار قایق است و کاسپر اسکرائپ 18 ساله هم هنوز به مدرسه می‌رود.

 

بانیس که خودش در یک شرکت بیمه کار می‌کند، ابتدای هفته گذشته در دفتر کارش بود که با او تماس گرفته می‌شود و پیشنهاد بازی برای تیم ملی کشورش را می‌شنود. او گفت: «آن تماس از آن تماس‌هایی نیست که انتظارش را داری. من آن موقع مشغول کار بودم. خیلی بامزه بود. رییسم برای آمدن به تیم ملی مانعم نشد. فقط از او درخواست کردم که بگذارد بروم و او هم موافقت کرد و گفت هیچ مشکلی نیست. با دوستانم درباره بازی در تیم ملی مدام شوخی می‌کنیم و بله، در این چند روز درباره رفتن من به تیم ملی شوخی می‌کردیم. تجربه بسیار خوبی بود. من تصور نمی‌کردم روزی در چنین بازی بزرگی به میدان بروم.»

 

با اینکه این تیم هرگز یک اردوی تمرینی مناسب نداشت، آنها در زمین بازی سخت جنگیدند و در پایان هم از نتیجه تلاش‌های‌شان راضی بودند. بانیس ادامه داد: «در رختکن، هورای بلندی کشیدیم چون از بازی خودمان خیلی راضی بودیم.»

 

دانمارک یکشنبه در لیگ ملت‌های اروپا مقابل ولز باید به میدان برود و قرار شده بازیکنان اصلی به میدان بروند.

 

دانیل هولم، یکی از بازیکنانی که در نیمه دوم به میدان رفت، می‌گوید: «یک تیم ملی باید با بهترین بازیکنانش بازی کند و به همین دلیل امیدوارم که بازیکنان اصلی‌مان به میدان بروند.» بانیس هم می‌گوید: «به شخصه امیدوارم که ملی‌پوشان‌مان برگردند چون این یک بازی رسمی است و این بازی که ما انجام دادیم فقط یک بازی دوستانه بود. این بازی مهم بود اما بازی بعدی مقابل ولز مهم است و من امیدوارم که آنها بازیکنان را برگردانند.»


منبع: ایران ورزشی

تیم ملی دانمارک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد دیدار این هفته تیمش در مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم گفت: بازی بسیار سختی است و تیم آلومینیوم نشان داده است برای همه تیم‌ها خطرناک است و بازی‌های اخیر این تیم نشان داده بسیار پر تلاش هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود.   وی ادامه داد: در طول هفته گذشته روی این مسئله کار کردیم و بچه‌ها باید تمرکز بیشتری در دقایق پایانی داشته باشند، ما در هفته گذشته و در برخی بازی‌ها به دلیل نداشتن تمرکز در دقایق پایانی امتیاز از دست داده ایم­ و در تمرینات روی این مضووع تمرکز داشتیم و در دقایق پایانی و تا سوت پایان بازی باید با همان تمرکز در زمین حاضر شویم.   عنایتی در مورد ترکیب تیم در بازی با آلومینیوم گفت: ما یک جمع ۲۵ نفره هستیم که در تمرینات حضور داریم و همه بازیکنان انگیزه لازم را برای حضور در ترکیب اصلی دارند و فرقی ندارد چه کسی در ترکیب اصلی باشد ضمن اینکه با توجه به سیاست باشگاه پیکان که معرفی جوانان مستعد به فوتبال است، از جوانان هم استفاده می‌کنیم و از تلاش آنها راضی هستم، این پتانسیل در کنار با تجربه‌ها می‌تواند تیم ما را به موفقیت برساند.   ­وی ادامه داد:برای بازی فردا مقابل آلومینیوم فقط دانیال جهانبخش را به دلیل مصدومیت نداریم و بقیه بازیکنان مشکلی برای بازی ندارند، اما ما در بازی‌های نیم فصل دوم تا حدودی مشکل گلزنی را حل کردیم.   وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر بازیکنی مثل خود رضا عنایتی در خط حمله پیکان گفت: بازیکنان خوبی در خط حمله داریم، اما مثل رضا عنایتی دیگر نمی‌آید.   عنایتی در مورد بازی‌های پایانی و حساسیت آنها گفت: به هر حال بازی‌های پایانی حساسیت بالایی دارد برخی تیم‌ها برای قهرمانی و بعضی ها برای بقا و به اعتقاد من نهاد‌های نظارتی و فدراسیون فوتبال در هفته‌های پایانی برای اینکه حقی از کسی تضییع نشود، نظارت‌های مناسب را خواهند داشت تا حق به حقدار برسد.   وی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: خدا رو شکر من می‌بینم در ورزشگاه‌ها شرایط فرهنگی خیلی بهتر شده است و در مورد اخیر هم که مطمئن هستم دیگر تکرار نمی‌شود، افرادی جوگیر شدند و این موضوع دیگر تکرار نمی‌شود، اما واقعا از زمان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها جو بهتری حاکم است.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی