Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@09:30:57 GMT

ملی پوشان به برلین اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۸۴۱۴

ملی پوشان به برلین اعزام می شوند

رقابتهای لیگ جهانی کاراته در حالی پایان هفته جاری در آلمان برگزار می شود که تلاش فدراسیون به اعزام ملی پوشان به این رویداد مهم انجامید.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه در برلین برگزار می شود و ۷۶۳ کاراته از ۷۲ کشور برای سفر به آلمان ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ایران نیز ۲۷ کاراته کا ثبت نام کرده اند که به نظر می رسد به دلیل فاصله زمانی اندک و مشکلات اخذ روادید، تنها نفراتی که از قبل روادید داشته اند می توانند در این مسابقات شرکت کنند. 

فدراسیون کاراته پیش از این برای آنکه ملی پوشان کاراته با مشکل روادید مواجه نشوند، در زمان حضور در لیگ جهانی پاریس، از سفارت فرانسه در تهران برای اعضای تیم روادید یکساله دریافت کرد و همین موضوع باعث شده کاراته کاها مشکلی از این بابت نداشته باشند. 

برهمین اساس با پیگیری های سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی و تلاش مدیر تیم های ملی، فدراسیون کاراته علی رغم مشکلات عدیده مالی، بلیط هواپیمای سفر به آلمان را برای کاراته کاهایی که دارای رنکینگ هستند و شرایط حضور در این رقابتها را دارند، تهیه کرده است. 

ملی پوشانی چون امیرمهدیزاده، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، مهدی خدابخشی، ذبیح الله پورشیب، علی اصغر آسیابری، مجید حسن نیا، حمیده عباسعلی و طراوت خاکسار به این مسابقات اعزام می شوند. 

سرمربی تیم ملی نیز در این سفر ملی پوشان را همراهی خواهد کرد. ضمن اینکه سامان حیدری، هامون درفشی پور و سعید احمدی با هزینه شخصی راهی آلمان می شوند. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برلین قدس آنلاین لیگ جهانی کاراته مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، امروز در سرسرای شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری شد و تیم پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی در حساس‌ترین رقابت، مقابل پاس فراجا صف آرایی کرد. 

شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه که از اهمیت نتیجه این مسابقه به خوبی آگاه بودند، در هر دو بخش کومیته و کاتا، عملکرد درخشانی داشتند و ۱۹ به ۹ به پیروزی رسیدند. به این ترتیب صدرنشینی مردان کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ تثبیت شد. امروز تیم کاراته مردان دانشگاه، در دومین رقابت این هفته خود به مصاف نیشکر خوزستان می‌رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته