Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد در گردهمایی اولین کارگاه آموزشی مدیران مدارس منتخب سازمان سما که صبح امروز در دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: شرایط باید به گونه ای باشد که فارغ التحصیلان سما در ورود به دانشگاه سبقت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: دوره های پیش دبستانی دوره شکل گیری شخصیت افراد است و علم و کودکی مانند نقش روی سنگ محو نمی شود.
 
ولایتی بیان کرد: اکنون مجموعه سما در کمال مطلوب نیست و فرد خاصی مقصر نیست بلکه نقشه راهی نبوده است و افرادی که باید انتخاب شوند باید مناسب باشند.
 
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد گفت: مدارسی که نسبتا موفق بوده‌اند توجه به خانواده را مدنظر قرار دادند که با شیوه تربیت هماهنگ هستند تا دانش آموز دچار تعارض نشود.
 
وی با تاکید بر رعایت الگوی ایرانی-اسلامی بیان کرد: ضعفی در نسل جدید توسط بیگانگانی که قصد تخریب کشور و ملت را دارند، در حال القا شدن است.
 
ولایتی ادامه داد: این گروه کارشان را در حوزه نرم افزاری، موبایل ها، کارتون ها آغاز کردند و فرهنگ آمریکایی را القا می کنند.
دانش آموزان باید به فرزند فردوسی و سعدی بودن افتخار کنند
 
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه ایجاد اعتماد به نفس در تقویت هویت دینی و ملی دانش آموزان موثر است، اظهار کرد: شناساندن هویت ملی و دینی به دانش آموز از سوی معلمان اهمیت به سزایی دارد تا حمله آمریکایی ها اثر نکند و حججی ها را خواهیم داشت، دانش آموزان ما باید افتخار کنند فرزند سعدی و فردوسی هستن و اگر این اعتماد به نفس ایجاد شود به هدفمان رسیدیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه آزاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه