Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس یک بازیکن در اردوی تیم ملی داشت، تیم ‏نساجی باید با تغییر روز بازی موافقت کند که بر این اساس این بازی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سعید فتاحی در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اینکه باشگاه نفت مسجد سلیمان مدعی است که با لغو دیدار ‏با استقلال موافق نیست اظهارداشت: وقتی یک تیم بنا به دلایلی تغییر روز یا ساعت یک مسابقه را دارد در این شرایط باید تیم حریف با ‏این درخواست موافقت کند، اما در مساله بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان شرایط متفاوت است و این بازی براساس مقررات لغو ‏شده است، ولی در خصوص بازی پرسپولیس و نساجی با توجه به اینکه تیم پرسپولیس یک بازیکن در اردوی تیم ملی داشت، تیم ‏نساجی باید با تغییر روز بازی موافقت کند که بعد از موافقت تیم نساجی این دیدار در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۹۷ در ساعت ‏‏۱۸:۴۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: در حال حاضر استقلال ۶ بازیکن در تیم ملی دارد وبازی دوستانه تیم ملی با ازبکستان ‏در روز ۲۰ شهریور برگزار می‌شود بنابراین استقلال نمی‌تواند مطابق قانون ۴۸ ساعت بعد از بازی تیم ملی، ملی پوشان خود ‏را در اختیار داشته باشد بنابراین در این مورد دیگر نیازی به موافقت حریف برای لغو مسابقه نیست و لغو دیدار کاملا قانونی ‏انجام شده است. قانون ۷۲ ساعت برای ملی پوشان باید رعایت شود که در این صورت بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان باید در ‏روز ۲۳ شهریور انجام می‌شد که به دلیل حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بازی با السد در روز ۲۶ شهریور نمی‌توانست ‏در روز ۲۳ شهریور با نفت مسجدسلیمان بازی کند. ‏

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سازمان لیگ پرسپولیس استقلال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری