Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛  حجت الاسلام سیدیونس شبیری مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ابهر با اشاره به علل موفقیت شهدا در رسیدن به کمال و قرب الی الله تصریح کرد: رازموفقیت شهدارا بر پنج پایه که اعتقاد داشتند می توان بیان کرد،امروز جنگ، جنگ اقتصادی است ،اگر شهدا در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمنان ایستادند امروز هم باید ما این باورها را در خود تقویت کنیم، لذا اولین باور شهدا این بود که خداباور بودند و بر دیگران تکیه نمی کردند، شجاعت امام حسین (ع) و در حال حاضر شجاعت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برپایه خدا باوری می باشد و اگر برخداوند متعال توکل و تکیه کنیم از این پیچ تاریخی حساس هم عبور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شبیری در ادامه با اشاره به سومین باور و ویژگی شهدا افزود: باور سوم شهدا نظم و انظباط آنان بود به عنوان مثال، در واقعه غدیر پیامبرآنهایی که در جلو قافله و کاروان بودند دستور داد که برگردند و آنهایی هم که از کاروان عقب مانده بودند منتظر ماند تا برسندو همگی باهم با ولایت عهد ببندند.

وی درادامه بااشاره به ویژگی های شخصیتی و باور چهارم در شهداهشت سال دفاع مقدس افزود:از دیگر ویژگی های شهدای عزیز ما این بود که دین باور بودند،لذا توانستند جهاد اکبررا در خود تقویت کنند تا در جهاد اصغر در مقابل دشمنان بایستند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) با توصیه به خانواده ها و والدین افزود: اگر میخواهیم فرزندانمان تربیت صحیحی داشته باشند باید آنهارا با فرهنگ محرم و عاشورا آشنا بسازیم تا زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم سازیم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهید علی بختیاری ،از فرمانده و اعضای شورای پایگاه شهیدبختیاری حوزه مقاومت بسیج شهدای ابهر به عنوان پایگاه نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات