Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@23:31:38 GMT

مرزآبادي: ما هم زحمت می کشیم لطفاً ببینید

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۸۹۷۹

کاپیتان تیم ملی کانوپولو در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: از آن جايي که کانوپولو براي نخستين بار وارد المپيک شده است در بازي هاي آسيايي جاکارتا مسئولان اين رقابت ها را به صورت آزمايشي برگزار کردند.

دلآرام مرزآبادي در ادامه افزود: از ابتدا نگاه مسئولان ورزش کشور نسبت به اعزام تيم ملي کانوپولو بانوان به اين دوره از بازي هاي آسيايي مثبت نبود اما تلاش هاي مسئولان فدراسيون قايقراني و حمايت بي دريغ آن ها از ملي پوشان، باعث شد تا تيم اعزام شود خوشبختانه در جاکارتا عملکردمان بسيار عالي بود و توانستيم بهترين نتيجه ممکن را به دست آوريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي يادآورشد: اينکه رقابت هاي کانوپولو آزمايشي برگزار شد دليلي بر ضعيف بودن تيم هاي حاضر در بازي هاي آسيايي نبود، در صورتي که همه تيم ها بهترين قايقرانان خود را در اختيار داشتند و پيش از آمدن به جاکارتا در رقابت هاي قهرماني جهان که در کانادا برگزار شده بود شرکت کرده بودند و با آمادگي کامل در برابر حريفان آسيايي بازي مي کردند.

کاپيتان تيم ملي کانوپولو سطح کيفي اين دوره از رقابت ها را بالا ارزيابي کرد و ادامه داد: همه تيم ها براي ثابت کردن خود در اين مسابقات حاضر شده بودند و براي کسب امتياز همه توان شان را به کار گرفتند، ما به راحتي مدال طلا را به دست نياورديم و براي آن زحمت کشيديم.

مرزآبادي تصريح کرد: براي رسيدن به قهرماني تلاش کرديم اما چون مدال مان به خاطر آزمايشي بودن آن، در رنکينگ و جدول رده بندي محاسبه نشد مسئولان ورزش اعلام کردند که جوايز و پاداش به ما تعلق نمي گيرد و اين موضوع همه بازيکنان را آزرده خاطر کرده است، چرا که ما هم مانند ديگر ورزشکاران اعزامي به جاکارتا حدود هفت، هشت ماه در اردو بوديم و با وجود دور بون از خانواده تنها براي به اهتزاز در آمدن پرچم سه رنگ کشورمان همه توان مان را براي رسيدن به آمادگي ايده آل به کار گرفتيم.

وي گفت: اين که رقابتهاي کانوپولو در بازي هاي آسيايي به صورت آزمايشي برگزار مي شد ربطي به ما که ورزشکار بوديم ندارد ما همانند حضور در رقابت هاي رسمي تمرينات آماده سازي را پشت سر گذاشتيم و در جريان بازي ها براي غلبه بر رقبا از جان و دل مايه گذاشتيم، اميدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنين کميته ملي المپيک به رشته کانوپوپلو هم اهميت دهند و براي ورزشکاران آن که در جاکارتا مدال طلا به دست آوردند هم پاداشي را در نظر داشته باشند تا ملي پوشان اين رشته سرخورده نشوند و با انگيزه بالاتري کار خود را دنبال کنند.

کاپيتان تيم ملي کانوپولو بانوان در ادامه يادآورشد: از مسئولان مي خواهم کانوپولو را هم ببينند هشت دوره است که در رقابت هاي قهرماني آسيا حاضر مي شويم و تاکنون در 6 دوره عنوان قهرماني را به دست آورده ايم و در 2 دوره هم به مقام نايب قهرماني رسيديم. از آن جا که طبق تقسيم بندي وزارت ورزش و جوانان کانوپولو جزو رشته هاي درجه سه محسوب مي شود پاداش مدال طلا در آسيا مبلغي ناچيز و اندک است در صورتي که رشته ما بسيار سنگين و سخت است، اين در حالي است که ما داراي عنوان ششمي جهان هم هستيم ولي با وجود تلاش هاي فدراسيوني ها، از طرف مسئولان کلان ورزش هيچ حمايت مالي نمي شويم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قايقراني کانوپولو بازي هاي آسيايي جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم کاراته پاس قم که به جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافته بود در بازی نیمه نهایی با نتیجه ۱۵ - ۶ برابر بنیاد سنجش تهران به پیروزی رسید و راهی بازی نهایی شد.

نماینده قم در فینال هم ۱۱ - ۸ میهن آریو تهران را شکست داد و با کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

دیدار پایانی از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کاراته پسران کشور به میزبانی سالن افراسیابی تهران برگزار شد.

۳۶ تیم در فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان