Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسابقات قهرمان کشوری رزم آوران در بخش بانوان با حضور 250 شرکت کننده از 8 استان و12 تیم در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

در رده نونهالان این رقابتها خوزستان،چهارمحال بختیاری و کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم همدان به مقام چهارم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ ش

مسابقات کشوری رزم آوران بانوان در همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانوان رزم آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۵- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان محمدرضا غفوری ورکی از مازندران و بهنام دهقان زاده از تهران قهرمان و نایب قهرمان شدند و امیرحسین رمضان زاده و شاهرخ نجفی هر دو از مازندران، مشترک در رده سوم ایستادند.

در وزن منهای ۶۰- کیلوگرم محمدرضا اسمعیل خانی کاراته کای کبودراهنگی استان همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد، شهداد پور سلیمانی از تهران نایب قهرمان شد و ایوب ایوبی نژاد از قزوین و معید محمدمقضی از اصفهان مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۶۷- کیلوگرم امیررضا برزویی از کرمانشاه و سورنا مرادی از خوزستان در دره‌های نخست و دوم ایستادند و هادی کیانی از آذربایجان غربی و نوید رنجبر ورندی از مازندران مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

در وزن منهای ۷۵- کیلوگرم هم مهدی شهگل از همدان قهرمان شد، مرتضی نعمتی از قم به مقام دوم رسید و سامان عدالتی از البرز و حامد اکبری از مازندران مشترک سوم شدند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران از ۲۶ فروردین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان