Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» در میان سه گزینه نهایی نماینده اسکار سینمای افغانستان قرار گرفت و برادران محمودی این فرصت را دارند تا برای سومین بار نماینده افانستان در این جوایز مهم سینمایی باشند.

 براساس اعلام اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای افغانستان که مدیریت آن بر عهده جوانشیر حیدری از سینماگران با سابقه‌ سینمای افغانستان است، این اتحادیه که مسولیت معرفی نماینده سینمای افغانستان برای حضور در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۱۹ را دارد در نهایت سه فیلم شامل ««شکستن همزمان بیست استخوان» جدیدترین ساخته برادران محمودی را میان کاندیدهای نهایی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم جدید برادران محمودی به اسکار می رود

در صورتی که فیلم جدید برادران محمودی از طرف سینمای افغانستان برای رقابت در بخش بهترین فیلم غیر انگلیس زبان آکادمی معرفی شود، این سومین باری خواهد بود که برادران محمودی با آثار خود نماینده سینمای این کشور در جوایز اسکار می‌شوند.

روایتگر قصه یک مهاجر افغانی در اسکار

فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» محصول مشترک ایران و افغانستان است که در سال ۹۷ برای نمایش عمومی آماده شده است و روایتگر قصه زندگی عظیم (محسن تنابنده ) مهاجر افغانستانی مقیم ایران است.

فیلم جدید تنابنده در افغانستان

این فیلم به کارگردانی جمشید محمودی که پیش از ساخت فیلم «چند متر مکعب عشق» را در کارنامه دارد، بزودی در سینمای ایران اکران عمومی خواهد شد.
عوامل فیلم ««شکستن همزمان بیست استخوان» عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: جمشید محمودی،تهیه کننده: نوید محمودی.


بازیگران: محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم