Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در لیگ ما افرادی ، مخالف فوتبال پاک هستند.
 وی که از باخت مقابل فجر به شدت عصبانی بود، افزود: سال گذشته تیم ما با سلامت قهرمان شد، اما امسال افرادی از ابتدا جلوی فوتبال پاک را می‌گیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این بازی داوری به ضرر تیم ما سوت زد و چطور می‌شود قبول کرد که همه این‌ها اشتباهی بوده و عمدی در کار نبوده است.
فکری گفت: در ۴ بازی گذشته داوری تنها به ضرر ما بوده و شرایط برای تیم ما به شدت سخت شده است.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با انتقاد از شرایط برگزاری مسابقات از حاضر نشدن برخی تیم ها در مسابقات انتقاد کرد.

صالح افزود: در شرایطی که فصل گذشته یک تیم به دلیل تفاضل گل به لیگ برتر صعود نکرد چطور می‌شود تیمی حاضر به مسابقه نشود .


در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شب گذشته تیم شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه پارس با نتیجه ۲ بر یک از فجر شهید سپاسی شکست خورد.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما شاهین فجر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟

اسطوره فوتبال هلند به عملکرد وینگر منچستریونایتد در بازی با کاونتری نمره ضعیفی داد.

طرفداری | مارکو فان باستن به انتقاد از عملکرد مارکوس رشفورد در بازی با کاونتری سیتی پرداخت.

به گزارش دیلی میل، یکشنبه شب منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد. تیم اریک تن هاخ پس از جلو افتادن از حریفش با سه گل، در نهایت شاهد به تساوی کشیده شدن مسابقه بود. آن‌ها در وقت‌های اضافه نیز خوش شانس بودند که یک‌بار تیر دروازه ناجی‌شان شد و بار دیگر در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه دوم، گل چهارم کاونتری با تصمیم VAR مردود اعلام شد تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا یونایتد به برتری دست یابد. 

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند با نیش‌وکنایه به انتقاد از عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی پرداخت. فان باستن، در گفت‌وگو با شبکه زیگو اسپورت هلند گفت:

رشفورد رو تو بازی با کاونتری دیدم. این دیگه چه کاری بود داشت می‌کرد؟ باورم نمی‌شد همچین چیزی ببینم. نه یارگیری می‌گرد، نه دریبل می‌زد. هر توپی رو هم که می‌گرفت پاس می‌داد عقب. انگار تو یه بازی دوستانه تو سالن داره با رفیقاش فوتبال بازی می‌کنه!

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری