Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@08:31:48 GMT

فیلم/ فروش پراید هشتمین عنوان از عجایب هفتگانه دنیا!

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۹۳۲۶

‍‍‍‍‍‍

رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید: داستان فروش پراید در ایران را می‌توان به عنوان هشتمین عنوان از عجایب هفتگانه دنیا ثبت کرد!

دریافت 4 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام برنامه حالا خورشید پراید رضا رشیدپور عجایب هفتگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدید پذیر ایران، ۶ و ۷ خرداد ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

 انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با توجه به رسالت خود در نظر دارد، هشتمین نمایشگاه و کنفرانش بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر کشور را با همکاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی ایران برگزار کند.

از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این رویداد بین المللی، بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در توسعه انرژی‌های تجدید پذیر، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توسعه صنعت دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر، چالش‌های توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع انرژی‌بر، بررسی چالش بازار انرژی‌های تجدید پذیر و مدل‌های جدید سرمایه‌گذاری، روش‌های نوین تامین مالی، است.

همگام با رویکرد‌های جهانی و البته به دلیل ناترازی‌های انرژی در سال‌های گذشته، توسعه ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه تجدید پذیر تا سه سال آینده در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد که البته دراین میان، توسعه دانش‌بنیان این صنعت و ارتقای توانمندی‌های فناورانه در این حوزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در بیانیه پایانی اجلاس کاپ ۲۸ دبی، کشور‌های جهان بر گذار از انرژی‌های فسیلی به انرژی‌های نو اجماع حاصل کردند و به عبارتی دوران پایان انرژی‌های فسیلی آغاز شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • سقوط یک پراید به رودخانه در جاده چالوس/ عکس
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد