Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@10:09:25 GMT

واردات ۱۰ میلیون دلاری لوازم‌التحریر در ۵ ماه

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۹۳۹۸

واردات ۱۰ میلیون دلاری لوازم‌التحریر در ۵ ماه

رویداد۲۴ بر اساس ادعای گمرک ایران، مشکل اتحادیه واردکنندگان لوازم‌التحریر حل شده و روند واردات عادی است.

در روزهای اخیر موضوعاتی از سوی مسئولان اتحادیه لوازم‌التحریر در خصوص پرداخت ما به‌التفاوت ارزی مطرح شد که گفته می‌شود این موضوع خیلی زود با مصوبه جدید هیات وزیران حل شده و برخی موارد از لیست‌های ما به‌التفاوت حذف شده و باقی آن‌ها نیز به بانک‌ها محول شده که با اخذ تعهد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس آنچه که مطرح شده است، طی هفته‌های گذشته در یک مقطع، توقف کوتاهی در زمینه واردات لوازم‌التحریر به ایران ایجاد شد که به نظر می‌رسد خیلی زود این مشکل با مصوبه جدید هیات وزیران حل شد.

گمرک ایران مدعی شده است که در واکنش به موضوعات مطرح شده، از سوی گمرک با اتحادیه تماس گرفته شد و مشخص شد، مشکل، کد رهگیری بانک و ما به التفاوت بوده که خوشبختانه حل شده است.

براساس آمار گمرک ایران، در پنج ماه نخست سال جاری ۱۳۳۰ تن انواع نوشت‌افزار و مواد اولیه آن به ارزش ۹ میلیون و ۵۱۷ هزار دلار وارد کشور شده که با توجه به ممنوعیت واردات برخی کالاهای نهایی نوشت افزار شاهد افزایش واردات مواد اولیه این کالاها از طریق گمرکات به کشور نیز بوده‌ایم.

بر اساس این گزارش، واردات مواد اولیه نوشت افزار مشمول تخصیص ارز دولتی است و در گروه دوم کالایی قرار دارد. همچنین مواد اولیه این کالاها معاف از پرداخت ما به التفاوت ارز هستند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 واردات لوازم التحریر لوازم التحریر نوشت افزار گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟ + بخشنامه
  • چه داروهایی ارز ترجیحی می‌گیرند؟+بخشنامه
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد