Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-23@23:25:10 GMT

قانون سوخت کم سولفور در سال ۲۰۲۰ اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۹۵۳۶

قانون سوخت کم سولفور در سال ۲۰۲۰ اجرا می‌شود

دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) گفت: آنچنان که مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفتند اجرای قوانین دریایی مانند قانون سوخت کم سولفور نیازمند همکاری تمام کشور‌های عضو است.کیم تاک لیم که به عنوان مهمان افتخاری در آیین بزرگداشت روز جهانی دریانوردی در تهران سخن می‌گفت: با بیان اینکه ایران یکی از تاثیرگذارترین کشور‌های عضو آیمو است، تصریح کرد: این کشور در سال ۲۰۲۱ میزبان جشن بزرگ بین المللی گرامیداشت روز جهانی دریانوردی خواهد بود که نسبت به میزبانی شایسته آن مطمئن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اجرای قانون سوخت کم سولفور برای شناور‌ها از سال ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: هرچند تغییر تاریخ اجرای این قانون همواره مطرح بوده است، اما تصمیم به اجرای آن در تاریخ مشخص شده است.کیم با اشاره به سخنان مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد محدودیت‌های یکجانبه از سوی برخی کشور‌ها در بخش دریایی اظهار داشت: آنچنان که مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفتند، اجرای قوانین دریایی مانند قانون سوخت کم سولفور نیازمند همکاری تمام کشور‌های عضو است.دبیرکل IMO چالش بعدی پیش روی صنعت دریایی جهان را انقلاب چهارم صنعتی و فن آوری‌های نوین به علاوه انرژی‌های نو دانست و گفت: مسائلی از این دست می‌تواند با بهبود ارتباطات در صنعت کشتیرانی آن را متحول کند.وی در پایان بر وظایف IMO در دستیابی جهانی به توسعه پایدار اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تعیین معیار‌ها و اهداف برای حفاظت از سیاره زمین از جمله وظایف ماست.لازم به یادآوری است مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی هم اکنون در تهران در حال برگزاری است. 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898785

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در حوزه شمال کشور​
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • جهش در اجرای طرح‌های پژوهشی با قانون جهش تولید دانش‌بنیان / ۱۱ هزار طرح پژوهشی دانشگاه و صنعت در حال اجرا + فیلم
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد