Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید نعیم امامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز در جمع نمازگزاران جمعه گفت:در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اوج گیری فتنه ها و خباثت های بیگانگان و در راس آنها استکبار جهانی و همسویی عوامل داخلی آنان جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید نعیم امامی گفت: امروزه مرز و خط جدایی ما و دشمن اقتصاد است،امروز جبهه جنگ نه در جنوب و غرب که در پیکره اقتصاد کشور است، امروز کف بازار و قلب کارخانه های ما جبهه جنگ تمام عیار نظام اسلامی ایران با نظام سلطه است

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز هر گونه اخلال در اقتصاد ،عین گرادادن به تیرهای زهرآلود دشمن است و هر گونه تخریب و ممانعت از فعالیت های جهادی دستگاههای اقتصادی همراهی با دشمن خارجی است و باید برخورد شود.

 سید نعیم امامی: شناسایی 10 انباراحتکار در ستاد مقابله با احتکار و اختفاء کالای چهارمحال و بختیاری

وی گفت: عزم ما جزم است تا از آسیب های تولید را به حداقل برسانیم ، در یکماهه اخیر مشکلاتی در تامین مواد اولیه، تامین ارز،ترخیص ماشین آلات برای واحد های صنعتی پیش آمد که با پیگیری های مستمر در حال مرتفع شدن هستند.

سید نعیم امامی همچنین به کمبود موجود در بازار کشور اشاره کرد و گفت: امروز در بازار بخشی به علت تردید کارگاه ها در مورد قیمت تمام شده محصول و در بخشی دیگر به علت احتکار و اختفاء کمبودهایی وجود دارد که با تشکیل ستاد مقابله با احتکار و اختفاء کالا با همکاری مسئولان ودلسوزان اعم ازتعزیرات حکومتی، دادستانی، سپاه، اطلاعات و سایر دستگاهها بیش از 10 انبار کالا شناسایی شده است، که کالای آنها به جریان طبیعی عرضه خواهد شد.

سید نعیم امامی : وحدت و اتحاد راهکار خنثی کردن فتنه های دشمن

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان به مردم اطمینان دارد که درخصوص کالاهای اساسی و معیشتی هیچگونه کمبودی در کشور و استان وجود ندارد و کمبود های جزیی هم بزودی مرتفع خواهد شد.

سید نعیم امامی همچنین به آغاز عرضه خودرو از طریق شرکتهای خودرو سازی اشاره کرد و گفت: با این اقدام قیمت خودرو به نرخ های آغازین سال بازمیگردد و مردم از خرید های غیرضروری اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم با اتحاد و وحدت کلمه طرح ها و فتنه های دشمنان قسم خورده را نقش برآب می کنیم.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استکبار جهانی صنعت قلب کالاهای اساسی نظام اسلامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند