Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مجله همگردی»
2024-03-19@06:38:36 GMT

رستوران های بام لند | ویوی عالی به دریاچه چیتگر

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۹۶۰۰

مرکز خرید بام لند در کنار دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) قرار داره و علاوه بر فروشگاه های برندهای بزرگ، تعداد زیادی رستوران هم در این مجموعه ی بزرگ قرار داره. این روزا اگه به هدف یه رستوران خاص نریم رستوران گردی، اکثرمون ترجیح میدیم که بریم فودکورت خوب تا انتخاب های مختلفی داشته باشیم. هرچقدر هم مجموعه رستوران های فودکورت بهتر باشه قطعا تجربه ی بهتری برامون میسازه و باز هم اگه بخوایم رستورانگردی کنیم بی شک درصدر لیست انتخابامون قرار میگیره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بام لند در اصل فودکورت به حساب نمیاد اما فضاییه که چندین رستوران و کافی شاپ خوب رو با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، نوشیدنی و دسر، گرد هم آورده. فست فود دوست دارین یا کباب؟ پیتزا هوس کردین یا ساندویچ؟ میخواین رستوران ایرانی برید یا عربی یا چینی؟ برای صبحانه دنبال رستوران و کافه هستین یا ناهار یا شام؟ شاید استیک دوست داشته باشین. شاید هم هوس چای کردین و دوست دارین از بین انواع کیک یکی رو انتخاب کنین یا شاید یه دسر عالی روزتون رو بهتر کنه. بام لند انتخاب های زیادی پیش روتون میذاره معماری خاص و منحصر به فردی داره و چشم اندازی که به دریاچه داره اونجا رو به یکی از پاتوق های تهرانی ها تبدیل کرده. هر کدوم از این رستوران و کافه ها امتیازهایی داره که همه رو بهتون ریز به ریز معرفی می کنیم که وقتی به این مرکز خرید سر زدین بتونین بهترین انتخاب رو از بین رستوران های بام لند چیتگر داشته باشین. شاید هم باعث شد هربار یکی رو انتخاب کنین.

باروژ

رستوران باروژ شعبه های متعدی تو تهران داره و یکی دیگه از شعبه هاش رو در باملند هم تاسیس کرده و از بهترین رستوران های بام لند به حساب میاد. از محبوب ترین غذاهای این رستوران میشه از پیتزا گریل میکس، ساندویچ استیک کبابی و کلنل کریسپی برگر اسم برد که با کیفیت خیلی خوبی سرو میشن. پرسنل این رستوران خوش برخورد و خوبن که از نکات مهم باروژ به حساب میاد.

برگر فکتوری

برگر فکتوری تاکید زیادی به تازگی گوشت ها و سبزیجاتی داره که تو غذاش استفاده میکنه. تو منوی برگر فکتوری انواع سیب زمینی، سالاد، پنیر و سس های خیلی خوشمزه هست. برگرهای اینجا با کیفیتن و مواد اولیه ی تازشون دلیل این خوشمزگیه.

بی کباب

اگه دلتون میخواد شبهای استانبول و ترکیه رو تجربه کنین اما نمی تونین، به جاش بیاین به یکی از رستوران های بام لند چیتگر؛ رستوران بی کباب که غذاهای ترکی با کیفیت خیلی خوب سرو میکنه و تمامی مواد اولیش تازس. در ضمن این رستوران روزهای پنج شنبه و جمعه از 9 الی 12 صبحانه هم سرو میکنه.

ته دیگ

منوی رستوران ته دیگ شامل پرطرفدارترین غذاهای ایرانی و انواع کباب میشه و سه شعبه در تهران داره که اصلی ترین شعبه ی اون تو پارک وی هست. سطح قیمت رستوران متوسط رو به بالاس اما کیفیت خوب غذا و دکور این رستوران دلایل خوبی برای انتخاب اینجاس.

تومو

در رستوران تومو که از خوب ترین رستوران های بام لند چیتگر هستش میشه انواع غذاهای ایتالیایی و قهوه های خوشمزه رو امتحان کرد. فضای این رستوران خیلی شیک و مدرن طراحی شده و دلیلش هم اینه که تومو زیر مجموعه خانواده مانسون هستش.

جوگریل

طراحی دکوراسیون جوگریل مدرن و امروزیه و غذاهای با کیفیتی رو ارائه میده خمیر پیتزاها نازکه و برای کسایی که این سبک پیتزا رو می پسندن انتخاب خیلی خوبیه. استیک های خیلی خوش طعمی داره و برای سالادش از تازه ترین مواد استفاده میکنن.

دروازه طهرون

وقتی در باملند قدم می زنین، یکی از ساختمون ها که به سبک دوران قاجار معماری شده قطعا توجتون رو جلب میکنه. رستوران دروازه طهرون یکی از زیباترین طراحی های فضا خارجی رو داره و موسیقی ایرانی در حال پخش همراه با محیطی که تزئینات کاشی کاری رنگارنگ داره حس خوب قدم زدن در تهران قدیم رو به شما منتقل میکنه. همون طور که مشخصه در این کافه غذاها و نوشیدنی های ایرانی سرو می شه که تجربه ی خاصیه.

رستوران هندی روتی

محیط این رستوران هندی خیلی شیک و قشنگ طراحی شده و غذاهای خیلی خوشمزه و با کیفیتی رو سرو میکنه. غذاها خیلی تند نیستن و با ذائقه ایرانی هماهنگ شدن. سرویس دهی آن چنان قوی ندارن و یه مقدار برای سرو غذا مشکل دارن اما برای خوردن غذای خوب هندی میشه این مورد رو چشم پوشی کرد.

زاهد العراقی

رستوران زاهد العراقی چشم انداز بی نظیری به دریاچه داره. برای استارتر حمص، حمص باللحمه که همون حمص با گوشت هست، سالاد زیتون، بابا غنوش، تبوله، متتبل رو حتما امتحان کنین که همگی فوق العادن. نکته ای که این رستوران داره اینه که آشپزش عربیه و اصل غذاهای عربی رو می تونین در زاهدالعراقی بخورین. البته باید بدونین که سطح قیمتیش هم بالاست.

کافه رستوران آنتیکا

اما برای کسایی که به قلیون کشیدن به باملند می رن، یه کافه رستورانی به نام آنتیکا وجود داره که علاوه بر انواع غذا و نوشیدنی، قلیان هم سرو می کنه. محیط داخلی این رستوران تا حدودی به سبک رستوران های عربی تهران طراحی شده و فضایی بزرگ و دل باز داره. این کافه رستوران در طبقه دوم قرار گرفته و می تونین نمای دریاچه رو به زیبایی از بالا نگاه کنین. بیشتر غذاهای این کافه رستوران، فست فود هستن و انواع نوشیدنی گرم و سرد هم سرو می کنن.

مم مد استیک هاوس

وقتی برید مم مد استیک باملند می تونین انواع استیک از استیک تبری تا لاکوم (استیک ترکی) و همچنین برگر سفارش بدین. تو این رستوران انواع فیله، ماهی سالمون و دسر مخصوص هم سرو می شه. سطح قیمت رستوران خیلی بالاس اما طراحی بسیار زیبایی داره و جزو رستوران های خاص این مرکز خرید به حساب میاد.

نایابارا

نایابارا غذاهاشو بدون روغن و با دستور پخت خونگی درست میکنه و مرغ و ماهی های خوشمزه ای هم داره.

رستوران وارف

در رستوران وارف انواع سالاد و ساندویچ سرو میشه و نکته ی جالبی هم که وجود داره اینه که با مواد اولیه ای که در منو قرار داره می تونین سالاد و ساندویچ مورد علاقه ی خودتون رو درست کنین و از هر چیزی هر چقدر میل دارین استفاده کنین.

چلوکباب رفتاری

چلوکباب رفتاری انقدر بین همه معروف هست که نیازی به معرفی مجدد نداشته باشه. رفتاری شعبه ای در باملند برای هوادارای این برند داره که غذاهارو مثل باقی شعبات اینجا هم با کیفیتی عالی سرو میکنه.

چیناباکس

رستوران چیناباکس در بسته بندی های خیلی بامزه و جذاب غذاهای چینی رو سرو میکنه که شاید بیشتر بشه گفت یه نوع فست فود چینی به حساب میاد.

چیکن فکتوری

سوخاری های این رستوران خوشمزس و ارزش امتحان کردن رو قطعا داره اما تنها یک مشکل دارن و اون اینه که در سرویس دهی مشکل دارن و ممکنه برای سفارشتون کمی معطل بشین.

کشتی رستوران رویال لانژ

کشتی تفریحی بام لند علاوه بر امکانات پذیرایی و کافه رستوران جهت برگزاری مراسم ها، جشن ها و ملاقات های خصوصی هم مورد استفاده قرار می گیره. رستوران رویال لانژ دو طبقس و حداکثر ظرفیت پذیرایی 80 نفر رو داره. ظرفیت طبقه اول 50 نفر و طبقه دوم 30 نفر هستش و در این رستوران تمامی وعده های غذایی رو سرو میکنن.

کوبابا

دلیل معروفیت کوبابا غذای خاورمیانه ای هست که سرو میکنه. محیط این رستوران خیلی شیک و سرویس دهی خوبش از امتیازات این رستوران به حساب میان. تو این رستوران انواع غذاهای خاورمیانه ای رو سرو میکنن و حتی کلی چیزای خوشمزه و ترشیجات و خوردنی های خاص هم میشه خرید. سالاد های کوبابا هم خیلی خوشمزه ان. منوی رستوران کوبابا خیلی متنوعه اما باید بدونین که سطح قیمت این رستوران بالاس.

منبع: مجله همگردی

کلیدواژه: رستوران تهران رستوران های تهران رستوران تور اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نظر جالب جان سینا درمورد غذاهای ایرانی همسرش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جان سینا سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نظر جالب جان سینا درمورد غذاهای ایرانی همسرش
  • اٌپارک ۳۵۰ نهال در محوطه پارک جنگلی چیتگر کاشت
  • پلمب رستوران متخلف در اصفهان
  • اعترافات عجیب کباب پزی که کباب می‌دزدید
  • این رستوران فقط ماه رمضان باز است! + تصاویر
  • از افطار تا سحر در تهران کجاها برویم؟
  • در فضا غذا بخورید!
  • در تهران برای سحری چه رستوران هایی برویم؟
  • راهنمایی برای خرید نرم افزار فروشگاهی رستورانی
  • چگونه استوری‌های اینستاگرام خود را به بمب بازدید تبدیل کنیم؟