Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:20:42 GMT

همایش بزرگ ایروبیک بانوان شهر تهران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۱۹۶۷۶

همایش بزرگ ایروبیک بانوان شهر تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی توسلی پیش از ظهر شنبه با اعلام خبر برگزاری همایش بزرگ ایروبیک بانوان شهر تهران در منطقه یک تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ ایروبیک با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از بانوان مربی ورزشکار مناطق شهر تهران در ورزشگاه شهدای اوین منطقه یک تهران برگزار شد.

وی گفت: در این همایش مربیان ورزش ایروبیک شهرداری تهران با حضور مدرسین کشوری با روش های نوین این رشته شامل ایروبیک قدرتی، استقامتی، فیتنس، نحوه صحیح انجام حرکات پا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که مبتنی بر روش های جدید جهانی بود آشنا شدند.

توسلی افزود: در این برنامه سعی شد مربیان این رشته ورزشی که در ایستگاه های فعالیت بدنی شهرداری در مناطق ۲۲ گانه فعالیت می کنند با اجرای روش های جدید ، حرفه ایی تر عمل کنند و روش های نوین را جایگزین روش های قدیمی نمایند و بتوانند علاقمندان این رشته ورزشی را توانمند سازند.

معاون شهردار منطقه یک تهران بیان داشت: در این همایش که به صورت کارگاهی و عملیاتی برگزار شد مربیان ایروبیک به صورت عملی با روش های جدید آشنا شدند و مدرسین کشوری نحوه اجرای صحیح هر یک از حرکات را به شرکت کنندگان آموزش دادند.

کد خبر 4397140

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 1 تهران ورزش مردم علیه احتکار بوشهر هفته دولت کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان ماه محرم خطبه های نماز جمعه احتکار یاسوج عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ ساز» پیش از ظهر دوشنبه با حضور جمعی از آزادگان، ایثارگران، رزمندگان، زنان و مردان حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس به همت مجمع خیرین محبین اهل بیت در شیراز برگزار شد.

این همایش با سخنرانی سردار مجتبی مینایی فرد از فرماندهان دوران دفاع مقدس آغاز شد و با روایتگری حاج محمد امیری از دوران حماسه دفاع مقدس و دیگر برهه‌های تاریخ انقلاب ادامه یافت.

مولودی‌خوانی با حال و هوای بهار طبیعت و بهار قرآنی و اجرای زیبای گروه سرود از دیگر بخش‌های این همایش بود و در پایان این آئین نیز محمدحسین خوش خلق معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به میان رزمندگان آمده و برای پیگیری مشکلات و خواسته‌های این حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس مطالبی را مطرح کردند.

کد خبر 6058003

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رییس جدید برای «چوگان»/ توجه بیشتر به تیم ملی بانوان
  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • آغاز مرمت و ساماندهی میدان سید اسماعیل در بازار
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • احداث جایگاه‌های سوخت کوچک و بزرگ مقیاس در منطقه ۲
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • آغاز ثبت‌نام در دو رویداد بزرگ نقشه‌برداری کشور