Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛  نازنین ملایی در گفتگویی اظهار داشت: البته گیرکردن پارو در خط استارات یک اتفاق شانسی و ورزشی بود که در آغاز رقابتم پیش آمد و این مسئله باعث شد تا حدود 50 متر از حریفانم عقب بیافتم.
وی افزود: البته پس از این اتفاق که به ندرت در مسابقات ورزشی پیش می آید، بر سرعتم افزودم و تا 1700 متری تمامی حریفانم را پشت سرگذاشتم اما در 300 متر پایانی به دلیل اینکه بیش از حد به خود فشار آورده بودم، از رقیب قدرتمند چینی خود عقب افتادم و در نهایت به مدال نقره دست یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملایی که تنها ورزشکار گیلانی حاضر در بازی های آسیایی 2018 اندونزی است که مدال انفرادی را برای استان کسب کرده، ادامه داد: من برای حضور در این رقابت ها سختی های زیادی را متحمل شدم و تمرینات مستمر و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم مدال طلای آسیا را کسب کنم اما با یک اتفاق شانسی از کسب مدل طلا محروم شدم.
وی که در دوره گذشته بازی های آسیایی مدال برنز تیمی را کسب کرده بود، بیان داشت: بازی های آسیایی به خصوص در رشته قایقرانی در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شد چون ورزشکاران چینی در این دوره از رقابت ها در بخش انفرادی نیز حضور یافته و سطح کیفی مسابقات را بالا بردند.
ملایی اضافه کرد: با توجه به حضور قایقرانان چینی، تمریناتم را روی ورزشکار چینی پایه ریزی کردم و حتی 2 روز قبل از مسابقات رکوردهای بسیار خوبی داشتم که در این راستا، افشین فرزام مربی ام زحمات زیادی کشید و به خوبی ورزشکاران این رشته به خصوص ورزشکار چینی که چند عنوان قهرمانی جهان را در اختیار دارد، آنالیز کرده بود.
وی تصریح کرد: می دانستیم کار سختی پیش رو داریم و به همین دلیل رکوردهایم به نسبت رکوردهای رقیب چینی انجام می شد اما شانس با من یار نبود و برای اولین بار چنین اتقاقی را تجربه کردم و پارویم در خط استارت گیر کرد تا نتوانم به مدال طلا دست یابم.
ملایی که با 26 سال سن، 12 سال است در رشته قایقرانی فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: البته بازی های آسیایی به اتمام رسیده و هم اینک خود را برای حضور در کاپ جهانی ، مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنم و امیدوارم بتوانم در این رقابت ها مقام کسب کنم.
وی که بیش از 11 سال است در تیم ملی قایقرانی عضویت دارد، اظهار داشت: البته باید ابتدا در مسابقات کاپ جهانی که اردیبهشت ماه سال آینده در یکی از کشورهای اروپایی برگزار می شود، شرکت کنم تا بتوانم جایگاهی را در جهان کسب کنم و پس از آن نیز با قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه سال آینده برگزار می شود، حضور خواهم یافت.
این ورزشکار برجسته گیلانی که تاکنون 13 مقام و مدال مسابقات برون مرزی همچون بازی های آسیایی ، مسابقات قهرمانی آسیا و کاپ آسیا را کسب کرده، در خاتمه سخنانش؛ از خانواده، مربی، مسئولان فدراسیون و مسئولان استانی قدردانی کرد.
12 ورزشکار از استان گیلان در بازی های آسیایی 2018 اندونزی حضور داشتند که سرانجام موفق به کسب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز شدند. نازنین ملایی در رشته قایقرانی موفق به کسب مدال نقره انفرادی شد و سه مدال دیگر توسط ورزشکاران رشته شمشیربازی و قایقرانی در بخش تیمی برای استان گیلان بدست آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی خانواده مدال طلا ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۱۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند