Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابتهای لیگ ملت های اروپا، امشب با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود.

در مهمترین بازی تیم ملی انگلیس از گروه چهارم سطح A رقابتها میزبان اسپانیا خواهد بود. این دیدار ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه ویمبلی لندن برگزار می شود. انریکه سرمربی جدید اسپانیا در دیدار امشب برای نخستین بار روی نیمکت لاروخا می نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که پس از جام جهانی هدایت ماتادورها را پذیرفت، برای این مسابقات و در نخستین لیستش برای تیم ملی، نام جوردی آلبا را خط زد که با حواشی هم همراه بود. گفته می شود انریکه با آلبا که وضعیتی خوبی در تیم بارسلونا دارد و به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین دفاع چپ اسپانیاست، رابطه خوبی ندارد و از زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا با این بازیکن به مشکل خورد.

در طرف مقابل گرت ساوتگیت که هفته گذشته 48 ساله شد، در جام جهانی نتایج بدی با سه شیرها نگرفت و توانست برخلاف انتظار مردم و کارشناسان این کشور در بین چهار تیم برتر جهان قرار گیرد. او می خواهد با انگلیس به روند رو به رشدش ادامه دهد و بار دیگر سه شیرها را قدرت برتر جهان کند.رحیم استرلینگ به دلیل درد کمر از اردوی تیم ملی انگلیس برای مسابقات این هفته و مصاف با اسپانیا و دیدار دوستانه با سوئیس خط خورده است.

پیش از آغاز دیدار امشب، کفش طلای جام جهانی 2018 به هری کین آقای گل جام جهانی اهدا می شود. کرواسی دیگر تیم این گروه است.

در دیگر دیدار مهم امشب که در گروه دوم سطح A برگزار می شود، تیم ملی سوئیس از ساعت 20 و 30 دقیقه میزبان تیم ملی ایسلند است. دیگر تیم این گروه، بلژیک است.

در گروه سوم سطح B از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز، تیم ایرلند شمالی از بوسنی و هرزگوین پذیرایی می کند. در گروه دوم سطح C فنلاند میزبان مجارستان است و استونی در خانه مقابل یونان قرار می گیرد. در گروه دوم سطح D نیز بلاروس میزبان سن مارینو است و لوکزامبورگ مقابل مولداوی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:توقف ایتالیای مانچینی در نخستین گام/شکست ترکیه و پیروزی صربستان

انتهای پیام/

مسابقات امشب لیگ ملت های اروپا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی به بازی حساس رسید

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی که پس از پیوستن به ولژ موستار بوسنی و هرزگوین در سه مسابقه لیگ برتر این کشور به میدان رفت و نمایش خوبی در خط دفاعی تیمش داشت، پس از سه هفته آسیب‌دیدگی و دوری از فهرست نفرات، دوباره به شرایط بازی رسیده و احتمال دارد امشب در ترکیب قرار بگیرد.

مدافع سابق استقلال بعد از عقد قرارداد با ولژ موستار امیدوار بود اولین بازی خود را مقابل پوسوشه انجام بدهد که در آن بازی، به دلیل عدم صدور ویزای کاری این اتفاق نیفتاد، اما امشب این فرصت را دارد تا برابر همین تیم به میدان برود.

عارف غلامی در سه دیدار گذشته ولژ موستار به دلیل مصدومیت دور از لیست بود، اما پس از 21 روز دوباره به لیست نفرات‌شان برای مسابقه حساس امشب برابر پوسوشه بازگشته و امیدوار است وارد ترکیب شود.

یاران غلامی در حال حاضر با 49 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین قرار گرفته‌اند که کسب هر نتیجه‌ای در بازی امشب مقابل پوسوشه تغییری در جایگاه این تیم به وجود نمی‌آورد، اما برتری در این دیدار تاثیر زیادی برای آنها در راه کسب سهمیه لیگ کنفرانس اروپا دارد.

دیگر خبرها

  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله