Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@07:16:27 GMT

آمادگی بانک قرض الحسنه مهر برای کمک به بهبود اقتصاد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۰۲۵۸

آمادگی بانک قرض الحسنه مهر برای کمک به بهبود اقتصاد

پول‌نیوز - عیسی امامی، عضو هیأت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران با توجه به اهميت جذب منابع و افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف بر آمادگي بانک قرض الحسنه مهر ايران به منظور کمك به بهبود اقتصاد كشور تأكيد كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عیسی امامي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در جريان بازديد از شعب استان کردستان و در جمع همکاران بيان داشت: پيشبرد برنامه هاي ترسيمي و دستيابي به اهداف تعيين شده در هر استان نيازمند شناسايي دقيق ظرفيت هاي اقتصادي مناطق و شهرستان هاي گوناگون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در سفر به استان کردستان از شعب دهگلان، بیجار، شهدای سنندج و دواير مختلف ستادي بازديد کرد و از نزديک با روند اقدامات همکاران آشنا شد.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در این بازديد ها با اشاره به اهميت جذب منابع و افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف اظهارداشت: با جذب بيشتر منابع قرض الحسنه پايدار مي توان ميزان ارائه خدمات متنوع بانک به مشتريان را ارتقاء داد و توجه همکاران به معرفي طرح «همياران مهرايران» مي تواند فتح بابي براي نيات خير خيرين جامعه باشد.

امامی افزود: همکاران ما باید بروزترین اطلاعات مالی و بانکي را داشته تا بتوانند به خوبي پاسخگوي نيازمندي ها و سوالات مراجعين باشند، تسلط کارکنان بر اصول مشتري مداري و اخلاق حرفه اي بانكداري يكي از مهمترين محورهاي مورد توجه در بانك قرض الحسنه مهر ايران به شمار مي آيد كه بايد سرلوحه تمامي امور قرار گيرد.

شایان ذکر است، احسان غلامی معاون اداره سازمان و برنامه ریزی در کنار عدل ستا مدير شعب استان کردستان در اين بازديد ها عيسي امامي را همراهي کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد