Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، عمار الحکیم رئیس جریان حکمت عراق از اوضاع کنونی بصره و خارج شدن تظاهرات از مسیر اصلی خود ابراز تاسف کرد.
پایگاه خبری السومریه نیوز نوشت: عمار الحکیم رئیس جریان حکمت عراق دیروز (جمعه) با ابراز تاسف از وضع کنونی بصره، منحرف شدن تظاهرات بصره به دست نفوذی‌ها را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمار الحکیم با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد: «به شدت از اوضاع کنونی استان بصره متاسفیم، وضعیت این استان در سراشیبی خطرناکی قرار دارد و نیازمند پیگیری و دقت نظر واقع گرایانه است».
عمار الحکیم بار دیگر تاکید کرد: «از حق برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز که مورد تایید قانون اساسی عراق و ضامن دستیابی به حقوق مشروع و ارائه خدمات به شهروندان است، حمایت می‌کنیم».
وی منحرف کردن مسیر تظاهرات و مطالبات و تبدیل آن توسط برخی نفوذی‌ها به تخریب عمدی و آتش زدن اموال عمومی، نمایندگی‌ها و کنسولگری‌ها بویژه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و گفت: «مرجعیت عالی دینی عراق در خطبه‌های اخیر نماز جمعه تاکید کردند تعرض به اموال عمومی و خصوصی و تخریب و آتش زدن آنها، اقدامی نامشروع و غیر قانونی است».
وی افزود: «به متانت و آرامش محافل دینی، سیاسی، اجتماعی، چهره‌های برتر عشایر و فرهیختگان استان بصره ایمان دارد و می‌داند این افراد با مهار کردن اوضاع کنونی اجازه نخواهند داد اوضاع به سمتی پیش رود که پایان خوشی نداشته باشد».
استان بصره صحنه برگزاری تظاهرات عراقی‌های خشمگین است که خواستار ارائه خدمات (به آنها) از جمله آب آشامیدنی و برق هستند، این تظاهرات به دخالت نیرو‌های امنیتی منجر شد که در نتیجه شماری از تظاهرکنندگان کشته و عده‌ای زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تظاهرات بصره محکوم جريان حکمت عمار الحکيم عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند

به نظر می‌رسد که روزه تمایلی به هدایت بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | ظهر امروز اعلام شد که رالف رانگنیک با پیشنهاد سرمربی‌گری در بایرن مونیخ مخالفت کرده و به این تیم نمی‌رود. این در حالی است که پیش‌تر، یولیان ناگلزمان و ژابی آلونسو نیز به سینه سران بایرن مونیخ دست رد زده بودند.

در پی پاسخ منفی رالف رانگنیک، برخی رسانه‌ها از تمایل مکس ابرل به استخدام همکار سابق خود یعنی مارکو روزه خبر دادند. روزه و ابرل در لایپزیش با یکدیگر کار می‌کردند و از دوستی صمیمانه‌ای برخوردارند.

در کنفرانس خبری پیش از جدال لایپزیش با هوفنهایم، از مارکو روزه سوال شد که اگر مکس ابرل برای هدایت بایرن مونیخ با تو تماس بگیرد، چه پاسخی خواهی داد؟

روزه نیز در جواب گفت:

هروقت مکس ابرل با من تماس می‌گیرد، من تلفن او را پاسخ می‌دهم و احوالش را می‌پرسم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم که یک روزی دوباره همدیگر را ملاقات کنیم. فکر می‌کنم بایرن مونیخ، بدون مارکو روزه هم می‌تواند به خوبی اوضاع فعلی را پشت سر بگذارد. گاهی اوقات شرایطی در فوتبال پیش می آید که تیم ها را در سختی قرار می‌دهد. نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ اصلا کار ساده‌ای نیست. با این وجود، من مطمئن هستم که آنها راه حل خوبی پیدا خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد