Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور هئیتی از اساتید دانشگاه مذاهب اسلامی سمینار بین المللی «تبلور احکام اسلامی در قانون اساسی ایران و اندونزی» در دانشگاه رادن فتح برگزار شد.

در این سمینار ابراهیمیان؛ معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی، روملی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه رادن فتح و پرفسور زین العابدین از اساتید برجسته حقوقی این دانشگاه و باقری مشاور ریاست دانشگاه حضور داشتند و سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمیان ساختار شورای نگهبان و جایگاه ولایت فقیه در جمهوری اسلامی ایران را با عنایت به قانون اساسی تبیین و تشریح کرد.

سپس رئیس دانشکده حقوق دانشگاه رادن فتح درخصوص قانون اساسی اندونزی و ۵ اصل مهم آن به ارائه مطالب پرداخت و در ادامه دکتر زین العابدین هم در سخنانی گفت: قانون اساسی اندونزی به صورت جمهوری دموکراتیک تدوین شده یعنی در اندونزی دولت اسلامی نداریم و مردم مسلمان داریم و برخلاف ایران حکومت در اندونزی اسلامی نسیت بلکه دموکراتیک است.

همچنین دکتر باقری مشاور ریاست دانشگاه نقش حوزه های علمیه و علما در جمهوری اسلامی ایران و بنیان های اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران تبیین کرد.

در نهایت هریک از اساتید امتیازات قانون اساسی کشور خود را بیان کردند.

کد خبر 4397270 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی دین اسلام قانون اساسی مردم علیه احتکار معرفی کتاب فعالیت های قرآنی عید غدیر خم قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی فلسفه حجت الاسلام محمد قمی علوم انسانی حفظ قرآن کریم نشست هم اندیشی واقعه غدیر مسابقات قرآنی رادیو گفتگو علوم انسانی اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد