Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، در این ویژه برنامه که با اجرای کرنا نوازی گیلان و سنج و دمام بوشهر به همراه حمل پرچم 1056 مترمربعی (44در 42 متری) پرچم سیاه یا حسین(ع) بر دستان نمایندگان هیئات مذهبی مناطق مختلف تهران آغاز و تا برج پرچم حمل و با مداحی پیرغلامان اهل بیت ادامه خواهد داشت.شعرخوانی صابر خراسانی از دیگر بخش های این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین اهدای شال عزای حسینی به نمایندگان هیئات مناطق 22 گانه تهران به همراه سخنرانی واعظین برجسته پایان بخش ویژه برنامه "سلام بر محرم" خواهد بود.
"سلام بر محرم" عنوان برنامه ایست که به همت شرکت نوسازی عباس آباد در شب اول محرم و در بوستان طالقانی و گلزار شهدای این بوستان دوشنبه 19 شهریور ساعت 17:30 برگزار می شود.
برج پرچم بوستان طالقانی با ارتفاع 147 متر و 1056 متر مربع مساحت پرچم، بزرگترین و مرتفع ترین پرچم خاورمیانه و سومین برج دنیاست که در سال 1391 افتتاح شده و در ضلع جنوب شرقی پل طبیعت در بوستان طالقانی واقع شده است.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی بزرگراه حقانی ، خیابان سرو ،گلزار شهدای بوستان طالقانی مراجعه کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شب اول محرم بوستان طالقانی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز