Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد کاروان روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اگر درک بالایی از خانه ریاضیات و ضرورت آموزش ریاضی به دانش‌آموزان با شیوه های مدرن، وجود داشته باشد بدون شک حمایت های خوبی از خانه ریاضیات می شود.
وی ادامه داد: از نیمه دوم سال 1395، کمک های شهرداری بوشهر به خانه ریاضیات بدون اطلاع قبلی قطع و همین امر سبب شد به دنبال بدهی 800 میلیون ریالی نیروهای متخصص، توانمند و آگاه خود را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاروان بیان کرد: در زمان استاندار سابق نیز بنا بود به منظور توسعه خانه های ریاضی در استان بوشهر، پنج میلیارد ریال اختصاص یابد که محقق نشد.
مدیر خانه ریاضیات استان بوشهر ادامه داد: شهرداری بوشهر تنها 290 میلیون ریال برای المپیاد هلند پرداخت شد.
وی اضافه کرد: هر چند شورای شهر استقبال بسیاری از خانه ریاضیات و فعالیت های آن می کند اما در فرایند اداری به نظر می رسد مشکلاتی پیش می آید.
کاروان با اشاره به ثبت نام ترم پاییزه گفت: ثبت نام برای هر نفر 850 هزار ریال است و نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی نداشته است و اگر دانش‌ آموزی توانایی مالی پرداخت این هزینه را هم نداشته باشد، پس از احراز وضعیت او، به صورت رایگان ثبت نام می شود.
وی یادآور شد: در زمان حاضر خانه ریاضیات درهفت شهرستان بوشهر فعال است و تنها در شهرستان های گناوه، کنگان و عسلویه وجود ندارد که این امر مستلزم توجه مدیران به این مساله است.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان بوشهر دانش آموزان شورای شهر شهرداری هلند رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده اراک درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: بازنشستگان مطمئن باشند که اراده دولت و مجلس متناسب سازی حقوق بازنشستگان است چرا که هم مجوز قانونی وجود دارد و هم برای آن تامین اعتبار شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه 1403 به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است