Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:26:59 GMT

نسخه قدیمی «شبح کژدم» مرمت شد/ رونمایی در روز سینما

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۱۸۲۳

نسخه قدیمی «شبح کژدم» مرمت شد/ رونمایی در روز سینما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه «هنر و تجربه»، نسخه ترمیم شده دیجیتال فیلم «شبح کژدم» با حضور کیانوش عیاری و جهانگیر الماسی روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۹ در پردیس چارسو به نمایش در می‌آید.

فیلم «شبح کژدم» هر چند در زمان اکران مورد توجه منتقدان قرار نگرفت، اما یکی فیلم‌های پر کنش کیانوش عیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین «شبح کژدم» توسط کیانوش عیاری انجام شده است و داریوش عیاری به عنوان مدیر تصویربرداری در این پروژه حضور داشته است.

کیانوش عیاری پیش از «شبح کژدم» که در سال ۱۳۶۵ تولید شد، «تنوره دیو» را جلوی دوربین برد که جهانگیر الماسی در آن نیز نقش اول را بازی می کرد.

کد خبر 4397343 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: جهانگیر الماسی گروه هنر و تجربه کیانوش عیاری مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان سریال ایرانی کنسرت موسیقی موسیقی کلاسیک انیمیشن برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حمیدرضا بشیری‌فراز مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش فارابی، درباره حضور بنیاد فارابی در نمایشگاه کتاب امسال گفت: پس از سال‌ها رکود و توقف در این مرکز، انتشارات بنیاد سینمایی فارابی، امسال در سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه فارابی ۱۶ عنوان کتاب جدید را در این دوره از نمایشگاه کتاب رونمایی می‌کند، افزود: از این ۱۶ عنوان کتاب، ۱۵ اثر، تالیفی و حاصل پژوهش و نگارش برجسته‌ترین متفکران عرصه سینمایی در کشور است.

بشیری فراز، گفت: کتاب‌های تالیفی در سطح کاربردی هستند و تلاش شده تا اندکی از پژوهش‌های صرفا نظری فاصله گرفته شود چراکه سینمای امروز ایران نیازمند تحقیقاتی است که بتواند در بهبود هرچه بهتر وضعیت سینمای ایران کارآمد باشد. از این رو این هم‌افزایی میان مجموعه بنیاد سینمایی فارابی صورت گرفته است.

مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی در پایان عنوان کرد: تمام تلاش همکاران ما در این مرکز این است که به یک غبارروبی از مطالعات سینما در ایران دست یابیم و بتوانیم پابه‌پای تغییرات مباحث نظری و عملی در زمینه سینما در جهان گام برداریم. از این رو به سراغ موضوعات جدید مغفول در سینما رفته‌ایم.

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در شبستان اصلی مصلای تهران، سالن ۳، راهروی شماره ۱۵، غرفه شماره ۲۷۵ از امروز تا ۲۹ اردیبهشت پذیرای خانواده سینما، استادان، دانشجویان، پژوهشگران و عموم علاقمندان هنر هفتم است.

کد خبر 6100406 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • روز شلوغ اخبار فرهنگی؛ از نمایشگاه کتاب تا کیانوش عیاری و حامد بهداد
  • حضور فارابی با ۱۶ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • حضور پررنگ بنیاد سینمایی فارابی در نمایشگاه کتاب
  • آماده‌ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز
  • ماجرای حاشیه اخیر سریال کیانوش عیاری چیست؟
  • تلویزیون بی‌خیال گربه‌های عیاری شد؟ بازگشت «۸۷ متر»
  • حضور انتشارات بنیاد سینمایی فارابی با ۱۶ اثر جدید در نمایشگاه کتاب
  • بنیاد سینمایی فارابی، ۱۶ عنوان کتاب جدید را در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌کند
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال