Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@00:34:52 GMT

راهنمای خرید دوربین مداربسته

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۱۸۶۸

راهنمای خرید دوربین مداربسته

رپورتاژ / آیا با دوربین مداربسته و انواع آن آشنایی دارید؟

آیا به نصب دوربین مدار بسته در خانه، محل کار یا شرکت خود نیاز دارید؟

آیا به فکر استفاده از سیستم های امنیتی به صرفه و با کیفیت هستید؟

دوربین های مداربسته از جمله سیستم های امنیتی هستند که امروزه با توجه به شرایط زندگی اجتماعی علاوه برکاربرد در اماکن خاص دولتی و عمومی و معابر شهری و نیز مراکز آموزشی و تفریحی شرکت ها و محیط های کار خصوصی استفاده از آنها در منازل نیز برای پیشگیری از سرقت یا رویدادهای جنایی اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و افزایش قیمت ها بازار محصولات امنیتی به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزی قرار گرفته. با توجه به افزایش قیمت ها و نیاز روزافزون کاربران به استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته آشنایی با انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار ایران ضروری به نطر میرسد و مهمتر از همه مشاوره و راهنمایی صحیح و دقیق کاربران در هنگام فروش دوربین مدار بسته است.

انواع مختلفی از دوربین مداربسته شامل دوربین های آنالوگ و دوربین های تحت شبکه در بازار ایران موجود است که امروزه با توجه به نیاز به کنترل محیط از راه دور نوع دوربین های مداربسته تحت شبکه با قابلیت های ویژه نظیر حسگر های دما و صدا و نیز تشخیص حرکت مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

با توجه به آمار سرقت و ارتکاب به جرم در جامعه استفاده از دوربین مداربسته ضروری به نظر میرسد. ایجاد امنیت روانی و پیشگیری از وقوع یک رویداد ناگوار مهمترین کاربرد دوربین های مداربسته محسوب میگردد. شما میتوانید انواع دوربین های تحت شبکه (IP CCTV)  را متناسب با توان مالی و نیاز خود انتخاب نمایید.

در خرید دوربین مدار بسته نکات فراوانی برای کاربران حائز اهمیت است. از جمله قیمت مناسب، کیفیت خوب با توجه به نیاز کاربر، آسانی نصب دوربین های مداربسته، امکان کنترل از راه دور، اشغال فضای فیزیکی کم، ضبط تصاویر ضروری و حذف خودکار لحظات اضافه، افزایش حافظه، صرفه جویی در باتری و سایر موارد که تمایل به استفاده آسان و به صرفه اقتصادی از دوربین های مداربسته را افزایش میدهد.

استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه به عنوان نسل جدیدی از سیستم های حفاظتی که به طور پیوسته در حال به روز شدن میباشند به دلیل کیفیت بالای تصویر برداری و نیز استفاده از اینترنت برای ارسال اطلاعات و تصاویر ضبط شده نسبت به نوع آنالوگ  دوربین های مداربسته رو به رشد است.

دوربین های مداربسته تحت شبکه شامل چند دوربین میباشند که از سویی به اینترنت متصل شده و از سوی دیگر به یک دستگاه ضبط تصاویر و نیز صفحه نمایشگر تصویر متصل هستند. شما میتوانید بدون توجه به موقعیت مکانی خود در هر لحظه از شبانه روز گزارشی از تصاویر ظبط شده محل نصب دوربین را مشاهده نمایید. کیفیت تصویر در دوربین های مدار بسته تحت شبکه با واحد مگاپیکسل و با کیفیت 1.3 تا 5 مگاپیکسل در بازار موجود است. البته کیفیت بالای 5 مگاپیکسل این دوربین ها نیز یافت میشود که معمولا برای مراکز و اماکن خاص و دولتی سطح بالا مورد استفاده قرار میگیرد.

دوربین های مداربسته تحت شبکه به سیستم هشدار دهنده دمای بدن انسان و حیوان مجهز بوده و در صورت وقوع چنین رویدادی فورا تصویر ضبط شده را به ایمیل کاربرارسال مینمایند.

هچنین، این نوع دوربین ها قابلیت زوم 16 تا 24 برابر بدون تغییر محسوس در کیفیت تصاویر را دارا هستند. وضوح تصاویر ضبط شده این دوربین ها بالاست. ضمنا، نویز های محیطی تاثیری زیادی بر ضبط  تصاویر این دوربین ها ندارد. علاوه براین دوربین های تحت شبکه دارای قابلیت دید در شب رنگی میباشند. نکته جالب توجه اینکه قابلیت تشخیص حرکت در دوربین های تحت شبکه این امکان را برای کاربر فراهم مینماید تا علاوه بر تنظیم دائمی در ساعات کاری و پر تصویر بتواند دوربین را در ساعات غیر کاری و معمولا در ساعات شبانه در حالت Motion Detectin  قرار داده تا ضبط تصاویر فقط در صورت تشخیص حرکت صورت بگیرد که این امر علاوه بر حذف لحظات اضافه و ارسال تصاویر تنها در صورت تشخیص حرکت موجب افزایش فضای حافظه و صرفه جویی در باتری میشود.

نوع بی سیم دوربین های مداربسته تحت شبکه هزینه کابل کشی ندارند و نصب آسان و به صرفه انها بسیار مورد توجه کاربران است.

شما میتوانید برای نصب دوربین مداربسته در محل کار، منزل و یا شرکت خود با مراجعه به وب سایت دید افزا با انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار به ویژه دوربین های مداربسته تحت شبکه وایرلس و جدیدترین قابلیت های آنها نظیر سیستم های تشخیص حرکت و هشدار دهنده های لاکچری آشنا شوید.

وب سایت دید افزا یک سایت تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی و انواع دوربین های مداربسته میباشد. شما با مراجعه به وب سایت دیدافزا اطلاعات جامع و کاملی در مورد انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه به روز می یابید و در صورت هرگونه سوالی در زمینه سیستم های امنیتی برای حفاظت از حریم شخصی خود و عزیزانتان در منزل، محل کار و شرکت از راهنمایی و مشاوره کارشناسان مجرب دیدافزا بهره ببرید. کارشناسان مجرب واحد پشتیبانی فنی دیدافزا  24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران محترم در زمینه خرید و نصب انواع سیستم های حفاظتی میباشند.

هدف مشاوران دیدافزا با راهنمایی در جهت خرید یک سیستم دوربین مداربسته متناسب با کاربری مورد نظر و نیز با توجه یه توان مالی کاربران انتقال اطلاعات صحیح و در راستای تامین امنیت و ایجاد اعتماد مشتریان محترم است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس

سیدکاظم موسوی با بیان این‌که حدود ۱۰۰ مرکز خرید گندم در شبکه تعاون روستایی استان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.

مدیر تعاون روستایی استان فارس با بیان این‌که قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: سال گذشته نرخ خرید تضمینی ۱۵ هزار تومان بود. 

موسوی بیان کرد: سال گذشته ۶۱۸هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شد که حدود ۶۵ درصد این میزان خرید توسط شبکه تعاون روستایی و تولید استان و به صورت مویرگی از کشاورزان در دورترین نقاط استان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • راهنمای خرید انواع لنت ترمز + نکات مهم و ضروری
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان