Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  "یازالده گومز" بازیکن پرتغالی آفریقایی که به سفارش وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال جذب شد و به ایران آمد از بازیکنانی است که در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال رد شد، اما قرارداد با این بازیکن در قالب دعوت نامه به شکلی بسته شده است که او می‌توان طلب خود را از این باشگاه دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازالده گومز در قراردادش با باشگاه استقلال مدعی است که این موضوع توافق شده است و تست پزشکی در این تعهد دخیل نیست و این باشگاه باید مبلغ توافق را کامل پرداخت کند.

در متن قرارداد گومز این مفاد درج شده است: ابتدا اینکه مبلغ قرارداد با استقلال ۴۵۰ هزار یورو می‌باشد و اعتبار این قرارداد از ژانویه ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۱۹ است. در مورد بند دیگر قرارداد موضوع پاداش است که ۱۰۰ هزار یورو برای او تعیین شده است که با احتساب رقم قراداد واقعی وی رقمی معادل ۵۵۰ هزار یورو به این بازیگن تعلق می‌گیرد.

ماشین گلزنی استقلال به زعم ادعای شفر که مصدوم هم بود بابت حضورش در استقلال باید ماهانه ۳۵ هزار یورو دریافت می‌کرد و روال پرداخت پیش قرارداد این بازیکن بدین شکل تعیین شده بود.

در پایین برگه قرارداد این بازیکن نام سید رضا افتخاری مدیرعامل وقت باشگاه استقلال و امضای گومز وجود دارد و اشتباه مدیرعامل استقلال بر خلاف مفاد قانونی فیفا این امکان را به بازیکن داده است که با وجود تست‌های مردود پزشکی، طلب خود را از استقلال دریافت کند.البته باشگاه استقلال متعهد شده است که یک خودرو با راننده و یک منزل مسکونی در اختیار او قرار دهد.

باشگاه استقلال تمامی این موارد را در پیش قرارداد لحاظ کرده است و در بخشی از آن نیز نوشته است که در صورت تایید در تست پزشکی این قرارداد معتبر است، اما قوانین فیفا در این باره متفاوت است چرا که اگر قرارداد امضا شود و بازیکن در تست‌های پزشکی هم مردود شود قرارداد این بازیکن وجهه قانونی دارد و پول قرارداد او کامل باید پرداخت شود.

بدین ترتیب استقلال با یک بدهکاری کلان درگیر یک پرونده شکایت دیگر شد بدون اینکه حتی دقیقه‌ای از این بازیکن استفاده کند.

بیشتر بخوانید: گل زیبای مهاجم جدید استقلال در لیگ رومانی + فیلم تست قلب گومز در مرکز پزشکی

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقی یهویی سلنا گومز سوژه شد

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی تصاویر جدیدی از سلنا گومز، خواننده مشهور، به دلیل چاقی محسوس او مورد توجه رسانه‌ها و کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است و بحث و جدل فراوانی به راه انداخت.

این تصویر خانم خواننده حواشی فراوانی به همراه داشته است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • چاقی یهویی سلنا گومز سوژه شد