Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:47:04 GMT

«بيابوم» در نمايشگاه «شهر گردشگر»

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۲۰۶۱

«بيابوم» در نمايشگاه «شهر گردشگر»

خبرگزاري آريا- برنامه ايرانگردي «بيابوم» شبکه آي‌فيلم اين هفته به نمايشگاه «شهر گردشگر» تهران رفته و هم‌زمان به چند استان در اين نمايشگاه سر زده است.
به‌گزارش آريا به نقل از روابط‌عمومي شبکه آي‌فيلم، «بيابوم» که به تهيه‌کنندگي سيد مهدي حسيني هر هفته به يکي از نقاط گردشگري ايران سر مي‌زند، اين هفته به نمايشگاه «شهر گردشگر» دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين برنامه با اجراي سيد مهدي حسيني شنبه‌ شب‌ها به مدت 30 دقيقه روي آنتن آي‌فيلم فارسي قرار مي‌گيرد.
«بيابوم» شنبه 17 شهريور ساعت 22:30 روانه آنتن مي‌شود و در ساعت 06:30 روز يکشنبه بازپخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمايشگاه شهر گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به حکم کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان بود اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه ۳ بر صفر را ۳ بر ۲ کنیم. گل که می‌خوریم همه مقصر هستیم. متأسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز ۶ بازی دیگر داریم.

وی در مورد حواشی هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک و جریمه ۳۰۰ میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه‌بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری‌ها علیه تیم‌شان گفت: من نمی‌توانم صحبت کنم و اگر می‌خواهید ۶ ماه محروم شوم، صحبت کنم!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • سکانس‌هایی از مقیمان ناکجا
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟