Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در تشریح اقدامات این ۷ باند سرقت اظهار داشت: ۳ باند از این تعداد با ۸ عضو در زمینه زورگیری فعالیت می‌کردند.
وی ادامه داد: اعضای این باند در بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۳ فقره زورگیری بوسیله خودروی پراید و پیاده در سطح شهر کرمانشاه اعتارف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این باند زورگیر بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال می‌باشد.
** انهدام ۲ باند قاپ زن
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ۲ باند دیگر از مجموع باند‌های سرقت شده در زمینه قاپ زنی فعالیت داشتند و در مجموع ۶ نفر از اعضای آن‌ها دستگیر شدند.
وی گفت: اعضای دستگیر شده این دو باند که در محلاتی نظیر فرهنگیان فاز ۲، مسکن، حافظیه و مراکز خریدوفروش فعالیت مجرمانه خود را دنبال می‌کردند در بازجویی‌ها به ۲۳ فقره قاپ زنی اعتراف کردند.
سردار امان اللهی با بیان اینکه درگیری با ماموران پلیس نیز در پرونده این باند وجود دارد، یادآور شد: ارزش تقریبی سرقت‌های کشف شده یالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
** ماموران قلابی به دام پلیس افتادند
رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از اظهارت خود از انهدام یک باند سرقت به عنف خبر داد و گفت: این باند ۲ نفره با پوشیدن لباس پلیس از شهروندان اخاذی می‌کردند.
وی با اشاره به شناسایی تمامی افراد مالباخته، گفت: این دو فرد با استفاده از لباس پلیس در داخل کوچه‌های خلوت پرسه زنی و با پیدا کردن سوژه‌های خود اقدام به سرقت گوشی و وجه نقد طعمه‌های خود می‌کردند.
سردار امان اللهی تصریح کرد: ارزش اموال مسروقه طبق مستندات موجود بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال می‌باشد.
متلاشی شدن باند کیف قاپ و زورگیر
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین در خصوص انهدام باند سارقین زورگیر و کیف قاپ، خاطرنشان کرد: اعضای ۳ نفره این باند ۵۳ فقره کیف قاپی و ۱۱ فقره زورگیری انجام داده بودند.
وی یادآوری کرد: اعضای این باند با پرسه زنی در سطح شهر و پیدا کردن سوژه مورد نظر به وسیله تهدید چاقو از شهروندان سرقت می‌کردند.
سردار امان اللهی افزود: ارزش اموال مسروقه و وجه نقد کشف شده از اعضای این باند بالغ بر ۴ میلیارد ریال است.

 اقتدار پلیس در برخورد با مجرمان

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از معرفی ۱۹ سارق و ۸ مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
وی در پایان و با تاکید بر اینکه پلیس با همه توان به مقابله با افرادی می‌پردازد که با اقدامات مجرمانه خود باعث ایجاد ناامنی می‌شوند، گفت: این افراد نمی‌توانند از دست قانون فرار کنند و سرانجام، سزای عمل خود را خواهند دید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه مجرمان کیف قاپی باند سارقان اموال مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار کیومرث عزیزی گفت: اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی از اسفندماه سال گذشته در انتظامی غرب استان تهران، تهران بزرگ و استان البرز آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت بوده و از این طریق، افراد مشمول طرح، تحت کنترل و پایش پلیس قرار می‌گیرند.

­فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه این افراد در صورت مرتکب نشدن جرم در سه سال آینده با دستور مرجع قضایی پابند الکترونیک آنها برداشته می‌شود، گفت: اجرای این طرح، اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته است.

­سردار عزیزی افزود: این طرح با پشتیبانی و حمایت حوزه قضایی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران