Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:31:12 GMT

توقیف محموله ۲ تنی گوشت مرغ فاسد در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۲۲۳۲۳

توقیف محموله ۲ تنی گوشت مرغ فاسد در اردبیل

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عادل منیر در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور،‌ ماموران انتظامی ایست بازرسی اردبیل - مغان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق و گوشت فاسد شده را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وانت نیسان توقیفی فاقد یخچال و سیستم سرمایشی بوده است، افزود: در بازرسی از این خودرو دو تن گوشت مرغ فاسد شده و ۱۲ حلقه لاستیک خارج قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی اردبیل با اشاره به دستگیری یک نفر در رابطه با کشفیات به دست آمده اضافه کرد: این محموله بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال ارزش مادی دارد.

به گفته وی ارزش لاستیک های قاچاق ۴۰۰ میلیون ریال و گوشت مرغ فاسد ۲۵۰ میلیون ریال است.

کد خبر 4397388

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا گوشت مرغ نیروی انتظامی اردبیل مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان ماه محرم خطبه های نماز جمعه احتکار یاسوج سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۲۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد